Ullwinn schreef:Esteban x Wolfgang lijkt me vreemd, aangezien Wolfgang de vader van Esteban is
Waarschijnlijk bedoelt ze dat ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ullwinn schreef:Esteban x Wolfgang lijkt me vreemd, aangezien Wolfgang de vader van Esteban is
hazelnootje schreef:Ullwinn schreef:Esteban x Wolfgang lijkt me vreemd, aangezien Wolfgang de vader van Esteban is
Waarschijnlijk bedoelt ze dat ook
Dus niet zo eigenwijs... Citaat:Waarschijnlijk bedoelt ze dat ook
Citaat:Normaal gesproken zeg je de stamboom van een paard niet zoDus niet zo eigenwijs...
Je noemt de vader, de vader van de moeder en de vader van de moeder van de moeder (oma dus)
Een Esteban x Wolfang zou ik inteelt noemen als een paard dat echt op papier had staan.
knightloekie schreef:http://www.paardenfokken.nl/progeny.php?horseid=9109
staat ie hier misschien tussen ?
edit:
dan moet het deze zijn:
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=148573
.
knightloekie schreef:dan moet je kwpn een mail sturen
.
agee schreef:Blijkbaar heb ik de uitzondering gehad, want ik had géén leuke nakomeling van Esteban.![]()
Hij was wel mooi om te zien en had ook genoeg talent, maar zijn karakter was niet leuk.
Je kreeg eigenlijk nooit echt contact met hem. Hij deed altijd alsof je er niet was en hield totaal geen rekening met je. Iedere dag moest je hem op dezelfde manier op z'n plek zetten voordat hij normaal met je mee liep naar de wei. Hij wist dus echt wel hoe hij zich diende te gedragen, maar probeerde elke dag opnieuw weer daar onderuit te komen.
Ik weet eigenlijk niet of dat karakter van Esteban komt (uit jullie berichten lijkt dit niet) of van z'n moeder. Dit was een PionxUniek merrie.
Uiteindelijk heb ik hem verkocht omdat ik niet iedere dag wilde vechten.![]()
Hij heeft een paar jaar bij een goede ruiter gestaan. Die heeft hem met veel moeite wat concours ervaring laten opdoen en toen weer doorverkocht. Heb geen idee waar hij nu is.
en ze is altijd opgewekt en vrolijk
beter kan ik me niet wensen
kelcy schreef:mijn esteban heeft een suuuuuuuuuuuuuuuuper karakter NAAR MENSEN! niet naar paarden naar paarden is ze zuur en zelfs aanvallend! maar naar mensen is ze super lief en ze kijkt ook altijd waar ik ben en waar ik blijf en blijft los staan om te poetsen ookal ga ik ergens staan te kletsen waar ze me niet ziet blijft ze gewoon lekker helemaal los staanen ze is altijd opgewekt en vrolijk
beter kan ik me niet wensen
hazelnootje schreef:Het paard dat ik kende was een Eteban x Belmondo, kent iemand dit paard?

Ullwinn schreef:hazelnootje schreef:Het paard dat ik kende was een Eteban x Belmondo, kent iemand dit paard?
Ik ken wel een dochter van dat paard, Passie. Zij is een Boreas x Esteban x Belmondo.
Ze heeft hier pas nog te koop gestaan op Bokt. Zij heeft dit jaar een veulen gehad van
Tenerife VDL (Belle Allure) Die is nu van een meisje dat ook op Bokt zit.
Passie
, haar moeder was trouwens wat fijner en slanker gebouwt.
)
knightloekie schreef:ja moet je gewoon doen !!
Heb ik ook gedaan bij mijn paard.. Kun je precies zien wat ze gelopen hebben etc etc..
En als de eigenaren het paard telkens opnaam gezet hebben krijg je zelfs het adres erbij
marcs schreef:Esteban komt (via de moederlijn) van Octrooi
Zowel Esteban als Octrooi zijn afgekeurd op basis van nakomelingen
). Goudeerlijk paard, echte knuffelbeer op stal, maar probeerde je wel uit. Hij had een vast aantal truukjes die hij een voor een en daarna gecombineerd uit de kast trok; als je daar voorbij was deed hij ontzettend zijn best voor je. Je maar 'nee' te zeggen als ie dreigde vervelend te gaan doen om hem weer braaf te krijgen. Koel in z'n kop.hazelnootje schreef:knightloekie schreef:ja moet je gewoon doen !!
Heb ik ook gedaan bij mijn paard.. Kun je precies zien wat ze gelopen hebben etc etc..
En als de eigenaren het paard telkens opnaam gezet hebben krijg je zelfs het adres erbij
Ik heb het KWPN gemailt, en het paard staat niet op de naam van de nieuwe eigenaar. Dus ik heb er niets aan. Heeft iemand nog tips om dit paard te zoeken? Of weet iemand waar ze staat?
knightloekie schreef:je kunt gewoon de mensen bellen waar je wel een nummer van hebt en zo kun je verder gaan zoeken. Ze weten denk ik nog wel waar ze het paard aan hebben verkocht.
knightloekie schreef:Esteban staat in Breda volgens mij werkte kellyxena op die stal![]()
voor foto's van mijn Esteban nakomeling kun je in mijn profiel kijken !