Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kissyfur schreef:het is ook een aparte.Maar ik heb begrepen dat er meer vossen zijn.
, de fokker van mijn paard heeft drie ixions uit dezelfde merrie gehad, ik ben de enige met een vos.

erg pittig en een mega stress kip. ik moet wel zeggen dat ik echt iets heb moeten winnen bij haar alvorens ze wat voor mij ging doen. ongeveer 2 jaar nadat ik haar gekocht had, hadik het gevoel dat er een connectie was....nu een jaar later is ze echt super!! Roeline schreef:Michele: Oh dat kan inderdaad best dat je dat hebt gezegd, weet het niet meer haha. Maar heb jij foto's van je paard? Hoe oud is ze? En wat is de moeder van jou paard? Want mijn paard heeft 2 veulentjes gehad... Ben benieuwd!!!
, ben blond en zit op mijn werk
. maar zal eens kijken of het lukt.
Simmie5 schreef:Ik heb een kleinzoon van Ixion. Zijn moeder is een dochter van Ixion, haar naam is Pedora. De moeder is ook een vos, mijn paard ook. Hij is inderdaad lekker pittig, maar super lief, moet ook wel echt vertrouwen in je hebben. Kent iemand toevallig zijn moeder, fokker is van Dijk uit Nietap. Vader van m'n paard is No limit. Hij is nu 5 jaar, zou graag wat meer over hem te weten komen.
Simmie5 schreef:Het is Fam van dijk uit Nietap, staat in z'n paspoort. Heb inderdaad ook vernomen dat Ixion zelf ook in Nietap is gefokt.
Ik heb zelf ook een 6 jarige Ixion x Ekstein ruin, en ook een schimmel.
in het begin was het rijden een drama, maar nu ik m eenmaal ken, kan ik er eigenlijk alles mee. ik zou nu voor geen goud zn eigenzinnige karaktertje willen missen!!