Wie heeft er een Obelisk veulentje?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Re: Wie heeft er een Obelisk veulentje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 08:04

Mijn Obelisk van 3 jaar is al over de 1,74 heen. Dus dat wordt een aardig grote, het lijkt er op dat hij nog even blijft doorgroeien ook. Ik weet niet of jij nu goed op schema loopt of dat je voorloopt, heb de tabel zelf niet.

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 12:21

Nou ik hoop dat ze een beetje tussen mams en paps in gaat zitten. Mams is 1.66m en paps dus 1.70m. Ben dus blij als ze 1.68m wordt. Ik denk dat ze dat wel gaat halen, ze is heel hoogbenig en langgelijnd en groeit goed, haar kont is op dit moment even iets hoger dan de schoft. Ze hoeft van mij niet boven de 1.70m te komen, rij nu ook een paard van 1.75m en merk toch dat ze moeite hebben met bijv. voltes 10m en zijn vaak nog lang slungelig. Ook hoeft ze niet onder de 1.66m te komen, want ik ben zelf ook lang en vind mams eigenlijk nog maar net groot genoeg voor mezelf. Mocht ze toch de hoogte in stijgen, dan rij ik haar gewoon wat later in en geef haar de tijd om uit te groeien. Ze kan het trouwens goed vinden met haar pleegoma en haar moeder is allang blij dat ze weer aan het werk kan.

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 12:30

Volgend jaar komt er als het goed is een Metall × Obelisk veulen bij Haha!

bokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 12:52

ik heb een twee en half jarige obelisk x contango

is nog niet echt gegroeid en staat op het moment een beetje stil maar je weet maar nooit.

Afbeelding

volgens mij overerft obelisk wel een beetje al diezelfde hoofdjes!

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 15:02

Potverdorie, Rose groeit echt als kool, had haar veulenhalster een week afgelaten, zat al op het laatste gaatje, deed hem weer om, maar ze kon haar mondje niet meer opendoen, zo strak zat hij al. Bloos Andere veulenhalster gepakt, ander merk, maar ook al op laatste gaatje, moet dus binnenkort de ponyhalster erbij pakken. Wat gaat dat hard! Ze is inmiddels al groter als de Fjord, wel veel slanker Knipoog en ze vreet me de oren van de kop. Verder blijft ze heel lief en braaf, in tegenstelling tot Valentino, die beet mij van de week zo maar in mijn schouder, ik heb hem een emmer naar zijn kop geslingerd, maar hij kwam ook nog een keer terug! Frusty

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:36

De paps en mams van mijn whizard zijn ook ongeveer 1.66 en 1,70 (dat laatste is te verwachten haha) maar daar trekt mijn Whiz zich niets van aan. Hij was al gauw groot en heel erg af en er komt gewoon steeds een beetje bij. Hij is eigenlijk nooit erg lelijk geweest omdat ie groeistuipen had. Maar was al wel een grote jaarling. Soms denk ik inderdaad, he hij is weer gegroeid. Zijn grote halster full zit op het laatste gaatje bij de kaak. Neus heeft ruimte genoeg. Maar daar merk je inderdaad soms ineens dat er weer wat gewijzigd is. En ik kan niet meer over zijn billen heen kijken (ben zelf 1,74) dus hij zal wel weer stiekem aan het doorgroeien zijn. Binnenkort de lat maar weer eens lenen. Haha!

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 09:47

Nieuwe fotootjes van mijn meisje:
Afbeelding
Toen ik met mijn sleutels ging rammelen ging ze eindelijk even poseren. Knipoog
Afbeelding
Ze is nu alweer een dikke 5 maanden oud en groeit!

Zofietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 20:57

heeeeej ik heb een 4jarige Obelik als je een foto wil zien kun je me mailen op michelle_juultje@hotmail.com ze is net zadelmak en doet het SUPER
GR Michelle