Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
HocusTivoli schreef:@rampstamp: Jee, die van jou is ook leuk zeg! Mooi koppie. Hoe groot is hij nu?
gevonden schreef:morgn ga ik weer naar friesland bij mijn farringtonnetje kijken, hoop dat ie inmiddels een beetje is gegroeid maar vrees het ergste. Ga ook foto's maken en een filmpje dus morgen zal ik jullie recente foto's laten zien ( als he allemaal lukt )
geweldig en het heeft ook nog geholpen 1-0 voor ons mooie Nederland

Eefiesvenna schreef:@ Katie wie rijd dat paard? Hij komt me bekend voor!
ik heb haar dochter nog les gegeven toen ze nog in Friesland woonde...
dat mijn Farrington vandaag op zijn verjaardag voor het eerst iemand op zijn rug heeft gehad en ze heeft ook nog met hem gestapt (aan de longeerlijn) en hij was superbraaf keek niet op of om.
en nu rustig aan een stapje verder Kajanus schreef:[img]
http://webdisk.planet.nl/houte707/publi ... .jpg[/img]
Dit is mijn driejarige Farrington X Flemmingh hij is naar Den Bosch geweest en is tot en met de derde bezichtiging gekomen .. helaas..
Nu heb ik hem 2 1/2 week geleden laten castereren en gaat nu als ruin door het levenIk denk dat we hem over een maandje zadelmak laten maken... die foto's volgen dan nog

groetjes ook aan Ilona vis schreef:Bedankt !!! Ik doe de groeten aan Ilona, ze is nu rijden met Part 2 we gaan a.s. zaterdag naar Hoofddorp.