Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Neonlight schreef:Valentino staat daar, Cappuccino is er alleen geboren en staat in Riethoven.

Neonlight schreef:Hmm, zit te twijfelen of het Brabant of Limburg is. Ligt bij Haps in de buurt, stukje onder Nijmegen.

ammygek schreef:ooh ik bedenk me nu net dat het mischien niet mocht zoveel foto's te plaatsen??

mehorslady schreef:Een vriendin van me (mehorsrex) heeft ook een valentino,,, valentino x ramona

Neonlight schreef:Dat zal wel van de moeder komen, want Pamela's moeder is Polsbury Patrina en dat is een vos. Ik weet niet wat voor kleur Pamela heeft, maar een andere nakomeling van Pamela is Polsbury Poetih (v. Marits Mistique) en dat is ook een vos. Pluco kan dus een vosgen van de moeder hebben gekregen, en als de merrie een vosgen heeft kun je een vosnakomeling krijgen.
Valentino is toevallig net de enige NF hengst waarvan ik zeker weet dat er geen vos nakomelingen zijn, en dit wordt overigens bevestigd door de fam. de Haan.
Maar aangezien dat het topic over de foresthengst Valentino gaat......en deze geen vossen geeft, kan het dus niet van de hengst zijn waar dit topic over gaat. Neonlight schreef:Hmm, zit te twijfelen of het Brabant of Limburg is. Ligt bij Haps in de buurt, stukje onder Nijmegen.
Haps ligt in mijn kring (kringcuijk) en daar is alles in Brabant