Wie heeft er ook een Prestige vdl x Pretendent!!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wenenzetor

Berichten: 335
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: Purmerend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 13:42

Goh erg zeg!! Hoop het niet mee te maken.. maar goed hij is er wel weer helemaal bovenop gekomen!!!!!!!!!!!!

mlientje
Berichten: 30
Geregistreerd: 21-03-06
Woonplaats: raalte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:11

nee dat hoop ik ook niet voor je! Maar het gebeurt ook maar zelden zei de VA. gelukkig doet ie 't helemaal weer t''s echt een schat!

Gullit

Berichten: 204
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Wormer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:29

Ik heb een halfzusje van hem. Donnerman x Pretendent. Ze hebben dezelfde moeder. Heb jouw paardje gezien dat ie nog heel klein was en nu gluur ik af en toe als ik over de Noorderweg rijdt naar jouw paardje. Even spieken of ze iets van elkaar weg hebben.

wenenzetor

Berichten: 335
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: Purmerend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 19:51

hahahah ze lijken niet echt op elkaar he?? Hij is nu al ongeveer 1.68!!
Onze paarden staan nu achter op het land dus zien kun je hem niet echt.... Als je een keer wilt komen kijken, kun je me altijd mailen dan kunnen we afspreken als het je leuk lijkt??? Hoor het wel

Gullit

Berichten: 204
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Wormer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:03

wenenzetor schreef:
hahahah ze lijken niet echt op elkaar he?? Hij is nu al ongeveer 1.68!!
Onze paarden staan nu achter op het land dus zien kun je hem niet echt.... Als je een keer wilt komen kijken, kun je me altijd mailen dan kunnen we afspreken als het je leuk lijkt??? Hoor het wel


Hun koppie lijkt wel wat op elkaar. Ik kom graag een keertje kijken. Lijkt me leuk. En als je zin heb kan je ook een keertje naar die van mij komen kijken. Moet zondagochtend starten. Rijdt haar inmiddels in de M1.

wenenzetor

Berichten: 335
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: Purmerend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 21:06

Helaas heb ik zondag ochtenddienst anders had ik graag komen kijken!! Werk in wisseldiensten dus gaat het allemaal niet zo heel makkelijk.

Zoooo start je al M1 doe je goed hoor!!!!!!!!! Is Ulrieke ook zo een leergierig paard?? Zetor wil best graag leren ondanks dat hij nog maar twee is.. Wat ik wel soms vervelend vind is dat hij vaak heel gauw van je schrikt, hij heeft het ook niet zo met mannen, heeft Ulrieke dat ook???

Gullit

Berichten: 204
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Wormer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:59

Hoi,
Nee, Ulrieke is heel koel in haar koppie. Maakt zich niet zo gauw ergens druk om en vindt iedereen aardig. Ook mannen. Ze is wel vreselijk leergierig. In een jaar van de B naar de M. Dat zegt genoeg toch en vandaag m'n eerste puntje binnen. Helemaal goed. Ik ben erg trots op d'r.
Ik kan me wel herinnering dat wij naar Ulrieke gingen kijken Zetor dat schrikkerige als veulentje al een beetje had. Hij kwam ook niet even kijken als je over de staldeur aan het spieken was. Hopen dat het minder wordt en anders moet je hem een maandje bij ons neerzetten, daar gebeurd zoveel, dan schrikken ze nergens meer van. Ha ha....