Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sammie_44 schreef:Tsje, leuke nakomelingen allemaal! Ik heb redelijk veel nakomelingen van hem gezien van foto's, maar vond ze over het algemeen niet echt iets hebben, saai in de beweging en geen uitstraling, maar deze zijn echt apart! Ik dnek dat moederskant erg belangrijk is ook om met deze hengst te gaan fokken.
rhootje schreef:zit zo even alle equadortjes te bekijken grappig dat ze bijna allemaal wel wat wit op het hoofd hebben, volgens mij toch wel een duidelijk kenmerk die de hengst meegeeft
rhootje schreef:grappig,
denk wel dat die van jou een van de weinige is
wel ontzettend lief koppie zeg
Kajanus schreef:Zien er goed uit Jarrah... ik ben nu ook wel benieuwd hoe het met de Equador is die wij verkocht hebben, ben helaas het telefoonnummer kwijt en heb ook geen adres.. alleen weet ik dat ze ergens bij de veluwe wonen
Natas_jaa schreef:Ik heb een Dutchboy x Equador!
Ook met een kolletje![]()
Qua karakter in de omgang Super!
Met rijden erg lastig, als ie zich overgeeft een heerlijk paard om mee te werken! (komt denk ik ook een beetje door het amor bloed wat er verder in zit)
Foto's in mn profiel! (Valentino)
jolandaatje schreef:Ik vind het ontzettend leuk om zoveel equadors te zien. in het voorjaar krijgen wij er nog een equador * darwin bij!!
Ben benieuwd.