Saartje1 schreef:Vind het wel goed dat ie in iedergeval weer uitgebracht word.
Idd, ben benieuwd of hij nog meer kan dan de LT en inter 1...
Ik wil GP
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Saartje1 schreef:Vind het wel goed dat ie in iedergeval weer uitgebracht word.
Saartje1 schreef:O spannend ben benieuwd?????
Uit wat voor merrie??
Vora schreef:Ik hoop over ong. 3 weken een foto van een Don Primaire nakomeling te kunnen plaatsen.
Mijn merrie verwacht begin juni een veulen van hem. Inderdaad mede uitgekozen vanwege de goede karakters en bloederige types.
Abrahams schreef:Je komt ze inderdaad niet veel tegen. Ze schijnen in het buitenland zeer geliefd te zijn heb ik mij laten vertellen (of het ook echt zo is, weet ik om eerlijk te zijn niet zeker).
Ik zou Don Primaire zelf wel heel graag in actie willen zien. De hengstenshow van de Radstake hebben we helaas moeten missen
Elisa2 schreef:Ik ben ook benieuwd naar de foto's.En ik ben ook blij dat Don primaire weer uitgebracht word..ben ook wel benieuwd of hij meer kan..Nars kan het wel,hij kan prima rijden zolang ie maar niet driftig word.
Ik zal proberen wat foto's te plaatsen en wat meer over onze RADYMAIRE te vertellen:
bij iedere keer dat je ging draven of galopperen. Dus hebben we de haver weer afgebouwd en nu krijgt hij weer gewoon 3 x 3/4 bix per dag. En wij rijden weer super-relaxed door de duinen

[/img]