Farrington mensen... meld u (a)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kajanus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 09:21

gevonden schreef:
Jeetje Kajanus wat een mooie foto's. Ik wou dat ik zulke mooie foto's kon maken. Wie heeft die gemaakt???

Sannah heeft de foto's gemaakt... kijk maar eens op www.hippoactions.nl dan zie je nog heel veel mooie foto's (ook van mij en mijn paarden)

gevonden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:10

heb gekeken, zal eens vragen wat de kosten zijn, maar moet even wachten nog de mijne staat in de opfok dus is nu een beetje zinloos. want van een jaarling in de bagger kan je volgens mij nooit iets moois maken hihi

gevonden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:18

leuke paarden heb je allemaal zeg, vind de turbo magic erg leuk

Kajanus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:34

gevonden schreef:
leuke paarden heb je allemaal zeg, vind de turbo magic erg leuk

Dank je .. en ik vind Vondeling ook een erg knap paard.. wat rij je ermee?

gevonden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:16

vondeling is L1 op zijn eerste wedstrijd gelijk 2 wp's dus was erg trots op hem. Lekker beest is het.

VEERMAN

Re: Farrington mensen... meld u (a)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:06

Hoi,
he he ben zelf ook op zoek naar anderen die een Farrington hebben.....

zelf heb ik een vierjarige vosruin x optimaal (gelders)

is koel in zijn hoofd, maar kan inderdaad af en toe stressig uit de hoek komen en is ontzettend
achterdochtig...denk niet zo'n goede ervaringen gehad.

op het moment aan het strijden met het aangalopperen, maar meneer is af en toe liever lui dan moe
(lees ondeugend en eigenwijs), maar we geven niet op...

nee echt een ontzettend liefie, ook naar andere paarden en mensen toe!!!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:12

Dit is al een heel oud topic en vaak wordt het niet op prijs gesteld om een dergelijk topic omhoog te halen, ik tem even.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:21

Aangezien ik denk dat er op bokt niet heel veel meer mensen met een farrington zijn dan er al in dit topic gereageerd hebben laat ik dit topic open staan.
Wsl wordt een nieuw topic over farrington bijna een kopie van dit topic. Dit topic is nu toch al omhoog gehaald en kan wat mij betreft aangevuld worden met nieuwe informatie over de nakomelingen, staat alles overzichtelijk in een topic ipv verspreid over twee verschillende.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 13:20

Met mijn Farrington gaat het wel goed, Haha! hij is nog steeds braaf en hij wordt een keer of 3 per week gereden en de andere dagen loopt hij lekker in de bak.
Hij maakt zich niet echt druk, ze zijn hier al een tijdje met vuurwerk bezig maar dat deert hem ook niet..

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 16:31

Met mijn Farrington gaat het ook wel goed, ben er rond de kerst weer opgegaan, hij heeft vanaf eind september stil gestaan. (In de wei gelopen, vanwege mijn trombose).

Ik kon er zo weer op, zooo braaf! Nu is hij wel weer wat frisser, komt denk ik door de wind.. Ga nu rustig weer beginnen en begin outdoor weer met wedstrijden.

Hier nog een ander/ouder topic over Farringtons, voor nog meer info : viewtopic.php?f=114&t=595829&hilit=

bungie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:41

Mijn SUPER Farrington 9jaar Z2 dress. 4 veulens verwacht 26 jan a.s. veulen van san remo
Afbeelding
hier met veulen van ohorn

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:47

Rij voor iemand een Farrington.
Erg lief dier maar wel een beetje een miep hoor!!

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 21:25

bungie schreef:
Mijn SUPER Farrington 9jaar Z2 dress. 4 veulens verwacht 26 jan a.s. veulen van san remo

Hee gave merrie en het veulen mag er ook wel zijn, leuk met die witte achterbeentjes..
En ik ben erg benieuwd naar het veulen van San Remo, hou ons op de hoogte.. Haha!

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:09

Leuk paard Bungie!

Zijn niet veel Farringtonne"tjes" op bokt.. jammer.. vind het altijd wel leuk om foto's te bekijken en te horen hoe deze paarden zijn!

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:34

Mijn Farrington heeft de laatste tijd ook niet zoveel gedaan. We zijn verhuisd van stal en het was daar allemaal nog niet af. Inmiddels wel en de laatste paar keer met rijden begon hij aardig te springen met me (puberen...?), haha. Inmiddels is hij redelijk gewend aan z'n nieuwe stal. Vanavond ga ik er weer eens op, ben benieuwd. Hij moet toch echt eens aan het werk nu. Verder is het echt een scheetje, een ontzettende knuffel. Je moet hem alleen niet beledigen, dan komt het stoom uit z'n oren!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:41

bij ons op stal staat een merrie van farrington, vosroan merrie, zit een leuk koppie op en is vooralsnog braaf. hoewel wel verwacht wordt dat ze een beetje op gaat spelen zodra de oefeningen moeilijker worden (is een v-tje, nu dus 5, loopt geloof ik b, kan ook l zijn)