Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
estherk schreef:liesje23 schreef:Ik ken er een uit een Ulft merrie.
Is volgens mij eind januari geboren.
Merrieveulen heeft heel veel bot en is ook wat grof.
Lange benen, wel een fijn koppie. Ze is bruin.
Sorry, heb geen foto, misschien binnenkort.
Ze is van onze dierenarts. Ze heet Barboeska.
Ik ben een tijdje geleden bij dit veulentje op kraamvisite geweest (ze was hier al ongeveer 1 maand oud) en heb wat foto's geschoten. Het is een heel vrolijk en brutaal veulentje, echt een droppie. Hier wat foto's van Babousjka:
marcolemar schreef:idd. misschien is een nieuwe betere standfoto wel handig!
RZDLover schreef:bij ons op de stal zijn er ook 2 op komst eentje van een merrie van Rafurstinels en de andere merrie weet ik niet.

liesje23 schreef:marcolemar schreef:idd. misschien is een nieuwe betere standfoto wel handig!
Mn moeder heeft thuis foto's van dit veulen toen ze net geboren was, toen was ze echt wel grof.
Nu vindt ik nog steeds dat haar bovenbeen grof is, en dat ze ook een grove schouderpartij heeft.
Het hoofd is luxe, en het onderbeen ook wel.
Ik denk ook dat dit veulentje niet tot zn recht komt door deze foto's.
Op dit moment (moeders is al ruim 2 weken over tijd) wordt er ook een veulentje van Paddox verwacht. Dan ga ik weer ff kijken en zal dan nog wat betere foto's schieten.. Het is inderdaad een mooier veulen dan ze hier op de foto's lijkt! Sammie schreef:RZDLover schreef:bij ons op de stal zijn er ook 2 op komst eentje van een merrie van Rafurstinels en de andere merrie weet ik niet.
wanneer zijn ze uitgerekend?
Die rafurstinels is neem ik aan toch nog vrij jong?