Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hanneliesje schreef:Deze week onze Florencio geboren, beetje te laat en heel erg groot.
Hij is brutaal en wil nu al graag laten zien wat hij kan. Hij is groot en luxe, ik ben er erg blij mee.
CGJ12 schreef:
Suzanne F. schreef:Jeeeuutjie, wat een wit bekkie!!![]()
Wel een leuk diertje! Maar wat zou ik schrikken als ik zo´n smoeltje eruit zag komen...
seabert schreef:Wat een mooi veulen zeg. Mooie hals en een geweldige uitkijk. Ik kan me voorstellen dat je er trots op bent. Is ze al uit de stal geweest? En kan ze aardig bewegen? Ik hoop dat die van mij hierop gaat lijken! (qua exterieur)
CGJ12 schreef:
http://img216.imageshack.us/img216/3712 ... .jpg[/img]
[/img]
Hier 1 dag oud.
NMK-kampioene in 2009.......
Citaat:Alleen hoop wel dat die voorbenen inderdaad goed komen
Suzan1 schreef:
Venetia schreef:Ons veulen is inmiddels ook geboren, een zondagskind.
Een bruin hengstje, met een wit achtervoetje en een kleine witte kroonrand voor. Verder geen aftekeningen. Hij was vrij groot, dus hij had het zijn moeder niet echt makkelijk gemaakt. Moeder is er erg gek mee gelukkig en ze heeft heel veel melk, dus alles lijkt goed te gaan.
Ik moet zeggen dat ik ook erg tevreden ben met het resultaat, hij is helemaal niet zo fijntjes en bloederig en beknopt als sommigen voorspelden, gewoon normaal en de galop lijkt ook erg goed (draven nog niet gezien). Super schuine schouder, voorzover je dat nu al kunt zien.
Foto's komen eraan!