Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pregini schreef:
Ik had al eerder foto's gezien van je toen dacht ik ook al van die lijkt enorm op Liesbeth! Wie is de moeder van de jouwe? Van Liesbeth is Bets utopia. Zal me niks verbazen als de jouwe misschien wel de zelfde moeder heeft
Van die van mij is ook Uniform x Troubadour
INkie schreef:
Indy krijgt steeds meer bruine vlekjes tussen zn witte haren. Hebben jullie Uniforms dat ook? Dat ze steeds bruiner o.i.d. worden?
Suelza schreef:Nog even een toevoeging, de moeder van mijn merrie (v. Uniform) is uiteindelijk ook een vliegenschimmel geworden...
Dat is wel populair onder de Uniformpjes!

Die van mij is helemaal wit met bruine stipjes heb nooit zo het blauwschimmel achtige erdoor heen gezien.
Edith schreef:Dit is mijn Uniform merrie Maylynn, inmiddels 11 jaar (12-04-1994) Ze is gefokt door Sonja Gademann.
Een heel erg braaf paard in de omgang, ik kan er echt alles mee doen. Ook heel erg rustig met een buitenrit, nergens bang voor.
Alleen, als de knop omgaat, wordt ze echt levensgevaarlijk, bokken, steigeren, van zich af trappen, alles wat je maar kan verzinnen, dan valt er echt niks meer mee te beginnen. Wie herkent dit verhaal? Vooral op (buiten)concoursen heb ik hier heel erg last van gehad. Heel erg wild zijn, gewoon het tegenovergestelde van wat ze thuis is.
Gelukkig heb ik dit niet heel vaak mee gemaakt.
Ze is bruin geboren, en was meer zwart toen ik haar kreeg (ze was toen 3) Inmiddels is ze wit met, inderdaad, bruine stippen........
staat cool he op een schimmel

legata schreef:Ik heb vorig jaar een 12 jarige Uniform keur merrie gekocht. Gewoon voor huis tuin en keuken gebruik. Ze had L2 gedressuurd en was een fijn en gemakkelijk paard om te rijden. Ze was niet te duur en de fokker van de merrie is een vriendin van mij en ze wilde zo graag dat ik haar kocht. Ik kon nog wel een gemakkelijk paard gebruiken, dus nog een merrie op stal. Een schimmel met bruine vlekjes.
Ik ben springruiter en ze werd nauwelijks bereden dus begin dit jaar met haar begonnen met springen in de Klasse B. 2 wedstrijden in het B gewonnen, na 6 wedstrijden naar het L, en nu in het L al 16 winstpunten behaald in 10 wedstrijden met de nodige hooggeklasserde prijzen. Ik sta versteld van deze merrie en haar enthousiasme en doorzettingsvermogen. Misschien zal ik haar in het M uitbrengen. Ik zal het eerst op wat oefenwedstrijden proberen.