Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ook een klein voorplukje. Qua karakter een hele echte merrie. Is geloof ik ook fokmerrie geweest. Oja, en t is een schimmel! Ipsilonka schreef:Ik ken 1 Uniform merrie, de rest van de afstamming moet je me niet vragen hoorOok een klein voorplukje. Qua karakter een hele echte merrie. Is geloof ik ook fokmerrie geweest. Oja, en t is een schimmel!
) en wat eenvoudig gebouwd. Onder het zadel echter was ze wel stug, maar kon echt waanzinnig bewegen. Ik was helemaal verliefd op dat paard, kon er echt alles mee. Wel erg heet, en als ze dacht dat ze het wel snapte nam ze vaak van me over, in plaats van netjes af te wachten. horsegirlie schreef:LaFunkyJazz schreef:Ik rij ook een Uniform , dr verdere afstamming weet ik niet
ze is een ontzettende knuffel, met rijden wel pittig.
Dressuur doet ze alsof het niets is (als je eenmaal weet hoe je dr moet rijden) En springen kan ze goed, en vind het ook erg leuk (4 mei onze eerste (onderlinge) springwedstrijd)
Ze is erg goed van vertrouwen in de mens, als ze iets een beetje eng vind, doet ze het wel, met wat aanmoediging. Maar ze zal buiten nooit bokken, stijgeren, wegrennen oid.
Fotos:
Even klikken, erg groot, let niet op mij
http://www.pegasus.liberalist.nl/17042005/DSCF2282.JPG
Hoe oud is ze nu?
Wat een leuke foto die tweede!

Citaat:dit jaar word ze 11 (officieel is ze al 11 dus)
vorig jaar is ze geopereerd aan een tumor in dr hals, haar als is weer dikker geworden, dus dinsdag naar bodegraven om het te laten controleren.
Ik hoop zo dat het niet terug is
De dierenarts denkt dat er toch nog wat in heeft gezeten...tomcat701 schreef:Bij ons op stal staan aardig wat paarden van Uniform. Zelf heb ik er een van Jacardo x Uniform.
Leuk paard maar idd je moet slim rijden zoals ze dat hier zeggen. En een vlinke duim hebben. Kleine voorpluk ja nog al idd. Maar een showbink is hij niet op wedstrijden.
In het land wel weer heel erg, toen hij 3 was was hij eigenlijk al de baas.
Oh ja en hij is erg leuk....
horsegirlie schreef:tomcat701 schreef:Bij ons op stal staan aardig wat paarden van Uniform. Zelf heb ik er een van Jacardo x Uniform.
Leuk paard maar idd je moet slim rijden zoals ze dat hier zeggen. En een vlinke duim hebben. Kleine voorpluk ja nog al idd. Maar een showbink is hij niet op wedstrijden.
In het land wel weer heel erg, toen hij 3 was was hij eigenlijk al de baas.
Oh ja en hij is erg leuk....
Hoe bedoel je dat, een flinke duim hebben?
Ja nog nooit van die uitdrukking gehoord..vandaar haha
haha Jani schreef:ik heb een juniorstv/ramiroz Heeft inderdaad een mini voor pluk. Maar is nooit lui en wilt altijd voor je werken. Is 7 jaar en loopt nu Z2. Wel een paard met karakter. Heel fijn paard.
moet ik ze maar een beetje in haar waarde laten en daarna komt ze los en gaat ze voor je
. Ze laat het meteen merken als er iets niet naar haar zin is. Ze is ook erg slim
en daar maakt ze ook vaak gebruik van.
Wel vind ze het heerlijk om geborsteld te worden. Ze kan ook in de box nog wel eens jaloers doen tegen haar buren. Ook kan ze jaloers worden als ik een ander paard aai of ga rijden.
Je begrijpt dus ook dat ze zulke lessen waarbij ze amper wat hoeft te doen heerlijk vind!