Hoe staat het met jullie Extreme U.S. Nakomelingen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marjoleinvde

Re: Hoe staat het met jullie Extreme U.S. Nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-24 12:59

Leuk @sydney!

Spannend @Lila, hopelijk pakt het nu wel voor je !!

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 22:07

Hallo, hoe gaat het hier met de Extreme kinders? Hier doet mijn merrietje het heel goed. Groeit als kool. Ik heb nog nooit zo'n groot veulen gehad! Verder echt een super lief en mensgericht ding.
Ik heb geen goede recente foto, dus hier maar even wat screenshots van een filmpje.

Afbeelding

Afbeelding

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 22:55

Wat een onwijs leuk dier! Die van mij groeit ook echt als kool.

Umani gaat aanstaande zondag naar de opfok voor enkele maanden totdat ze aan huis kan komen te staan. Eerste foto is van 1 augustus, de rest van midden juni al.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:27

Dankje! Jij hebt ook een leuk veulen! Spannend naar de opfok. Ik heb mijn vorige jonge ook in de opfok gehad, maar toch niet zo goed bevallen. Ze waren er heel goed voor hoor, maar de heeft er wel een klap gehad waardoor ze blijvend schade op heeft gelopen. Gelukkig heeft het geen invloed op de sport en is het nu vooral esthetisch, maar het is toch zuur. Ik houd ulinde dus thuis samen met haar moeder en nog een oude merrie. Het is alleen goed in de gaten houden of ze zich niet zou gaan vervelen, maar ze kunnen lekker de hele dag buiten.

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 08:08

Heel begrijpelijk dat je ze liever thuis houd! Bij ons komt ze in het voorjaar naar huis toe. Dan kan ze samen met de andere paarden op de wei omdat de paddock nu niet groot genoeg is om onbekende paarden samen te zetten. En onze paarden hebben allemaal op pension gestaan waar ze nu staat!

Ze doet het momenteel echt onwijs goed. Staat daar nu dan ongeveer een maand. Ze was echt al met twee dagen onwijs relaxt. Je merkt dat ze nu ons ook steeds meer herkent en aanhankelijker word. Het is vrij dichtbij dus vaak zijn we er 3/4x per week.

Hoe gaat het met de andere veulens?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 14:48

Hoe gaat het inmiddels met alle nakomelingen?

Die van mij is inmiddels echt al groot aan het worden. Heeft vrij veel massa ook. Maar ze is echt onwijs lief en makkelijk. We hebben haar zelfs kunnen versieren met kerst :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 14:57

Mijn kleindochter heeft een nakomeling gekocht :j
Hij staat nu in de opfok.
Afbeelding

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 23:05

Hier gaat het ook heel goed. Mijn dame is ook flink aan de maat. Ik ben 1.70 en haar kont komt nu bij mij tot mijn kin. Dat is nu het hoogste punt haha. Verder heel lief dier. Ze staat samen met mijn oudje en die moet elke dag verplicht spelen van haar, dus is er ook weer wat jaartjes jonger mee geworden op het moment. Ze is ook al een aantal keer samen met de oude mee de weg op geweest.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding