Nakomelingen van Las vegas (Ferdeaux)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lizzy88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 21:38

Ik heb er ook een van 2 jaar, maar helaas links voor behoorlijk franse stand en rechts achter ook.
Hij is netjes naar de smid geweest, maar dit is niet meer te redden ben ik bang.

Als ik standfoto's ga zoeken van Las Vegas zelf, vind ik alleen een oudere, waarop zijn voorhoeven ook behoorlijk ongelijk lijken.
Hoop dus niet dat hij dit vaker doorgeeft, mijn merrie en haar nakomelingen hebben nog geen franse standen gehad.

Baal er echt enorm van, want hij is mega knap.

LaBamba2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 07:20

Hoi allemaal, sinds een week in het bezit van een 2,5 jarige Las Vegas x Jazz.
Zo uit de opfok. Loopt mee aan het halster maar kon verder nog niets. Erg lief en nuchter beestje. Maakt zich niet zo snel druk.
Mijn dochter van 15 gaat met hem aan de gang en dat vindt hij erg gezellig. Na nog geen week weet ie wat Ho is, wijkt voor druk, kan achteruit en ze kan dekens op/af doen. Hij is mensgericht en leergierig.
Afbeelding

Orlinapaard

Re: Nakomelingen van Las vegas (Ferdeaux)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 14:43

Wow! Wat een knap paard! Heerlijk als ze zo'n braaf karakter hebben <3

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-24 19:41

Mooi paard, veel plezier ermee

LaBamba2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 21:53

Orlinapaard schreef:
Wow! Wat een knap paard! Heerlijk als ze zo'n braaf karakter hebben <3

Jazeker, ik hoop dat het zo blijft. Vandaag is hij precies 1 week bij ons. Hij leert snel en is niet snel onder de indruk.
Heel erg lief en aanhankelijk.

LaBamba2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 21:54

3timesmom schreef:
Mooi paard, veel plezier ermee

Dankjewel! Hoe gaat het met jullie veulen?

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 22:34

LaBamba2022 schreef:
Hoi allemaal, sinds een week in het bezit van een 2,5 jarige Las Vegas x Jazz.
Zo uit de opfok. Loopt mee aan het halster maar kon verder nog niets. Erg lief en nuchter beestje. Maakt zich niet zo snel druk.
Mijn dochter van 15 gaat met hem aan de gang en dat vindt hij erg gezellig. Na nog geen week weet ie wat Ho is, wijkt voor druk, kan achteruit en ze kan dekens op/af doen. Hij is mensgericht en leergierig.
[ Afbeelding ]

Hé wat leuk, die heb je bij L in Lienden gekocht of niet? Daar heb ik ook mijn paard vandaan en nog steeds erg blij mee :D Geen Last Vegas overigens :o

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-24 10:54

Afbeelding

Summie is nu flink aan de groei gegaan. Ze bleef altijd wat aan de kleine kant maar nu is de hoogte in gegaan.
Ik heb haar niet gemeten maar schat dat ze nu met haar 2.5 jaar op 1.60 zit ongeveer.

we denken dat ze best een late groeier gaat zijn dus gaan haar zowiezo de tijd geven.

LaBamba2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 08:57

3timesmom schreef:
[ Afbeelding ]

Summie is nu flink aan de groei gegaan. Ze bleef altijd wat aan de kleine kant maar nu is de hoogte in gegaan.
Ik heb haar niet gemeten maar schat dat ze nu met haar 2.5 jaar op 1.60 zit ongeveer.

we denken dat ze best een late groeier gaat zijn dus gaan haar zowiezo de tijd geven.

Leuk, ben benieuwd hoe groot ze worden. Bij ons ook 2,5 jr en nu 1.59 cm. Verwacht niet dat hij heel groot wordt. Hij heeft ook een klein hoofd.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 15:25

Volgens mij zijn er 2 topics over Las Vegas? Ik heb mijne wel in het andere topic gemeld, toen nog als veulentje.. inmiddels is ze 2.5 en aan maat geen gebrek, denk dat ze nu tegen de 175 aan zit:

Afbeelding

Verder is ze heel lief maar wel met iets lossere achterbenen dan haar moeder en oma :+

LaBamba2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 11:40

Casca schreef:
Volgens mij zijn er 2 topics over Las Vegas? Ik heb mijne wel in het andere topic gemeld, toen nog als veulentje.. inmiddels is ze 2.5 en aan maat geen gebrek, denk dat ze nu tegen de 175 aan zit:

[ Afbeelding ]

Verder is ze heel lief maar wel met iets lossere achterbenen dan haar moeder en oma :+

Dat is fink aan de maat, hoe groot is moeder?

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 11:59

Haar moeder is best klein en smal, als 4 jarige maar 164, vandaar de keuze voor Las Vegas. Dit zijn moeder en dochter naast elkaar.
Afbeelding
En nog even een als baby, dat blijft toch het leukste <3
Afbeelding

Mandy73_unes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 23:38

Wel een knapperd hoor, ik zal binnenkort ook weer een foto plaatsen. Onze dame is nu 3,5 en net onder t zadel. Dat pakt ze goed op, maar idd ook losse achterbenen als t spannend is. Ik heb een idee dat dat haar uitlaatklep is om spanning kwijt te raken. Ze is met rijden (nog niet echt rijden maar wel al om te oefenen met stuur en gas en rem) eigenlijk heel braaf. Niet kijkerig of vervelend maar goed aanwezig en super mooie bewegingen. Mooie bergopwaartse galop, mooie draf…heel benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen.

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-24 19:45

dat is inderdaad al flink aan de maat.
De onze haalt amper de 1.60 op die leeftijd.

En losse achterbenen ook bekend hier. Al slaat ze je ook gerust eens met de voorbenen als het haar niet zint. De rosse merrie moet nog wel wat maniertjes leren. :D :D :+