Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaBamba2022 schreef:Hoi allemaal, sinds een week in het bezit van een 2,5 jarige Las Vegas x Jazz.
Zo uit de opfok. Loopt mee aan het halster maar kon verder nog niets. Erg lief en nuchter beestje. Maakt zich niet zo snel druk.
Mijn dochter van 15 gaat met hem aan de gang en dat vindt hij erg gezellig. Na nog geen week weet ie wat Ho is, wijkt voor druk, kan achteruit en ze kan dekens op/af doen. Hij is mensgericht en leergierig.
[ Afbeelding ]
3timesmom schreef:[ Afbeelding ]
Summie is nu flink aan de groei gegaan. Ze bleef altijd wat aan de kleine kant maar nu is de hoogte in gegaan.
Ik heb haar niet gemeten maar schat dat ze nu met haar 2.5 jaar op 1.60 zit ongeveer.
we denken dat ze best een late groeier gaat zijn dus gaan haar zowiezo de tijd geven.
Casca schreef:Volgens mij zijn er 2 topics over Las Vegas? Ik heb mijne wel in het andere topic gemeld, toen nog als veulentje.. inmiddels is ze 2.5 en aan maat geen gebrek, denk dat ze nu tegen de 175 aan zit:
[ Afbeelding ]
Verder is ze heel lief maar wel met iets lossere achterbenen dan haar moeder en oma