Heeft iemand een wat oudere nakomeling van hem? Geeft hij bijv. Maat mee? Ik zie hem regelmatig voorbij komen en vind hem erg mooi! Mocht mijn merrie helemaal oke zijn op de foto(ivm hals afwijking) zou ik graag een veulen fokken en ben een beetje rond aan het kijken. Is niet voor de verkoop dus een leuk recreatie paard moet het worden. Merrie zelf is erg klein gebleven vergeleken haar moeder, 1.50 ipv de 1.60 die haar moeder op deze leeftijd was. Uiteinde is haar moeder 1.70 geworden door van haar 4de tot haar 7de nog 10cm te groeien. Nou zou het wel fijn zijn als mijn merrie dit ook zou doen
Jelle24
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-22 08:42
XiiaaooNaa schreef:
Wat spannenndd!!
Mijn dame zit op 235 dagen nu, vanaf 20 mei verwacht ik een lief klein veulentje! [ [url=m/cCNNki.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk! Mooie merrie ook, gedekt door krem? Hoe groot is je merrie?
Wat een leuke kruising fries x cremello. Ik ben erg benieuwd naar de veulen wanneer hij geboren wordt.
Hommage
Geplaatst: 23-03-23 21:42
Zijn er nog mensen die hun Krem nakomelingen zouden willen delen? Ben stiekem erg benieuwd hoe die van jullie intussen zijn.
Kimley
Geplaatst: 23-03-23 21:50
De onze staat nog hier op stal met een maatje. Gaat in mei naar de opfok
Hij doet het super, groeit als kool! En een heel fijn karakter. Heel nuchter, niet snel bang of onder de indruk. Wel een beetje eenkennig. Een echte knuffel kont!
Hij is nu 8 maand oud
Nog 2 maandjes wachten en dan loopt er hopelijk bij onze Fries ook een prachtige krem nakomeling