Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze kan eigenlijk heel fijn los door haar lijf bewegen maar met spanning komt dat natuurlijk er niet uit. Wel heel leuk commentaar maar door de spanning konden ze nu niet meer dan 65 punten kwijt waar ik me ook heel goed in kan vinden.
 Ze kan eigenlijk heel fijn los door haar lijf bewegen maar met spanning komt dat natuurlijk er niet uit. Wel heel leuk commentaar maar door de spanning konden ze nu niet meer dan 65 punten kwijt waar ik me ook heel goed in kan vinden.

AndreaB schreef:In 2017 hebben wij een merrieveulen van Ferguson gefokt. Helaas hebben we haar met 3 weken in moeten slapen. Onze merrie is nu weer drachtig van hem en verwacht eind maart 2020 een veulen van hem.
Het veulen van 2017
[ [url=m/0Gvngt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4ORXw7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n5EDvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6rwdmX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lgXFSO.jpg]Afbeelding[/url] ]

(jammer dat ik zelf sta, ze was behoorlijk heet, probeerde haar terug te krijgen volgens mij
 (jammer dat ik zelf sta, ze was behoorlijk heet, probeerde haar terug te krijgen volgens mij   )
 ) 

)
 )

Na het winnen van 3 selecties zijn we kringkampioen geworden en mogen we over 1,5 week van start op de regiokampioenschappen
 Na het winnen van 3 selecties zijn we kringkampioen geworden en mogen we over 1,5 week van start op de regiokampioenschappen