Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xmarliez schreef:Leuk dier! De mijne is nu denk ik 168 cm. Zal rond de 170/172 uitkomen verwacht ik.
xmarliez schreef:Mvdh23, ik heb de mijne vorige jaar verkocht. Kwam uit een Gelderse moeder en volgens mij heeft Governor hem niks nagelaten behalve het kleurtjewas echt een heel Gelders type en qua karakter ook meer zijn moeder. Heb ook nog nooit een nakomeling van Governor gezien waarvan ik nu zeg ‘dat is een echte Governor’. Zou zo ook niet weten wat hij juist heel sterk doorgeeft.
Padoertje, knap paard zeg!! Ben benieuwd hoe die het onder het zadel gaat doen.
Padoertje schreef:Onze Governor is uit een Special D x Elcaro merrie. EPTM, Sport en keurmerrie. Mooi model en fijn bewerkbaar karakter. Braaf, maar wel heet te maken (van wat ik van de fokker heb begrepen).
Hij is nu bijna 3 jaar. Super fijn karakter (kon je met 2 jaar oud voetjes uitscheren losstaand). Onlangs toch geruind, omdat ik hem te puppy vond om mee te nemen naar de bezichtigingen. Paard met veel bot, heel aanhankelijk en gek op poetsen. Zijn heel benieuwd hoe hij het straks onder het zadel gaat doen. Lijkt heel makkelijk te schakelen. Hij meet nu zo'n 1.68.
Moeder
[ [url=m/2CfEpO.png]Afbeelding[/url] ]
Jaarling (stijgerende)
[ [url=m/hF4s1M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van dit jaar
[ [url=m/NC3OdE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mvdh23 schreef:Padoertje schreef:Onze Governor is uit een Special D x Elcaro merrie. EPTM, Sport en keurmerrie. Mooi model en fijn bewerkbaar karakter. Braaf, maar wel heet te maken (van wat ik van de fokker heb begrepen).
Hij is nu bijna 3 jaar. Super fijn karakter (kon je met 2 jaar oud voetjes uitscheren losstaand). Onlangs toch geruind, omdat ik hem te puppy vond om mee te nemen naar de bezichtigingen. Paard met veel bot, heel aanhankelijk en gek op poetsen. Zijn heel benieuwd hoe hij het straks onder het zadel gaat doen. Lijkt heel makkelijk te schakelen. Hij meet nu zo'n 1.68.
Moeder
[ [url=m/2CfEpO.png]Afbeelding[/url] ]
Jaarling (stijgerende)
[ [url=m/hF4s1M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van dit jaar
[ [url=m/NC3OdE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi paard hoor!
Is jouw merrie sterk gebouwd? Of wat ieler?