Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

was dus wel blij dat die wolfstandjes er niet ook nog uitgehaald hoefden. Myour schreef:Stoer paard hoor [naam], die heeft ook wel veel body zeker?
Job is ook nog wat smal in z'n lijf, maar wel veel front, stevige benen en grote hoeven. Denk dat ie wel vrij flink gaat worden met enkele jaren. Daar hoop ik iig wel op
Verstandig de wolfstandjes er al uithalen. Wilde ik ook laten doen maar hij heeft ze niet.
. Mijn Odje is echt een enorme knuffelkont die als een hondje achter kleine kinderen aan drentelt en dan ook nog eens zijn hoofd laag houd zodat ze er goed bij kunnen
. Als je hem dan zo bezig ziet kan je je bijna niet voorstellen dat hij inmiddels al 3 keer heeft geprobeerd mijn dierenarts naar de andere wereld te helpen
. Hij is heel werkwillig maar stelt nogal wat voorwaarden en hij is echt heel slim. Als ik een oplossing heb bedacht voor een rijtechnisch probleem heeft hij alweer een tegenoplossing
. Hij toont groot, de meeste schatten hem minimaal 165, maar hij is echt maar 158.
Jester_ schreef:Nee dies te mooi