Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oakland1990 schreef:Ik heb een merrie van 22 maanden van hem. Duits gefokt uit een moeder van Romanov x Soprano. Best grote merrie met heel aangenaam rustig karakter. Goed bewerkbaar maar geen watje. Staat nu in de opfok, kan niet wachten tot ze thuis komt!
Oakland1990 schreef:http://i378.photobucket.com/albums/oo22 ... _22121.jpg
Gelukt, dit is mijn merrie, hier ruim 18 maanden oud. Firestone x Romanov x Soprano x Davignon
Oakland1990 schreef:Goh, die hengst is ook pas 7, als ze er een beetje zuinig op zijn hoeft die voor mij geen competitie na competitie te lopen. Zijn kwaliteit wordt niet plots minder omdat hij een jaar thuis is gebleven. Liever zo dan dat die op 9 GP loopt en op 12 kapot is...
liesen schreef:Oakland1990 schreef:Goh, die hengst is ook pas 7, als ze er een beetje zuinig op zijn hoeft die voor mij geen competitie na competitie te lopen. Zijn kwaliteit wordt niet plots minder omdat hij een jaar thuis is gebleven. Liever zo dan dat die op 9 GP loopt en op 12 kapot is...
Nee daar ben ik ook wel mee eens maar ik zou gewoon wat meer van de hengst laten zien op Facebook of op de site. Als je een commercieel wilt zijn. Nu haken er denk ik wel mensen af omdat ze er niks meer van horen.