Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lauran__ schreef:Gezellig!
Sorry al een tijdje niet meer gereageerd. Druk druk druk haha.
Malou9: is ze al van jou? Heb je een foto?
Denisewinter: Hoe gaat het met rijden? Die ik rij was in het begin ook enorm moeilijk. Maar gelukkig met veel geduld en vooral rustig blijven en uiteraard de juiste instructrice is het nu helemaal goed gekomen.
Ik heb er nu een super fijn paard aan. Koel in haar hoofd, maar toch genoeg pit om er meer uit te kunnen gaan halen.
Masja: Mooi paardje! Mooie gangen ook, zo vlug liep die ik rij in het begin ook. Ben blij dat we dat omgezet hebben naar een juiste manier van voorwaarts in combinatie met een lekker achterbeentje. Komt bij die van jou vast ook goed!
(Mag ik vragen waarom je met slof rijdt?)

masja schreef:Filmpje ziet er leuk uit! Ook hele fijne galop als ik het zo zie. In de draf ook mooi ruim en voorwaarts. Is ze ook zwaar op de hand of oogt dat alleen zo?
Ik heb de foto's nog niet online kunnen zetten. Ben daar niet meer zo handig in.
https://www.youtube.com/watch?v=NYESRP3 ... pCjGmII82Q
). Dat voel je ook meteen in het rijden terug nu. Dat laatste stukje soeplesse wat ze miste komt nu langzaam naar boven.
super blij met dit paard!! echt een knuffel dier! 
bedankt allemaal voor de leuke reacties!
lauran__ schreef:@ denisewinter: Hopen dat het nu weer allemaal goed blijft gaan!!
@ Gentle: Welkom! Wat een knapperd zeg! Leuk topic ook
@ Malou9: Leuk filmpje. Leuk paardje hoor. Je ziet op het filmpje wel echt nog een wiebelig puppypaard haha. Maar dat gaat vast goed komen.
Die ik rij is vorige week bij Michael Hamerslag geweest. Nu is ze weer lekker helemaal los! Wat een fantastische kerel is dat zeg. Mevrouwtje zat helemaal vast aan de voorkant (bedankt vorige eigenaren). Dat voel je ook meteen in het rijden terug nu. Dat laatste stukje soeplesse wat ze miste komt nu langzaam naar boven.
al met al is ze wel werkwillig en is ze geen muts en loopt ze gewoon door ookal heeft ze veel moeite met dingen.. ook als ik dr 1 keer iets leer en wanneer het kwartje valt dan doet ze het de volgende keer alsof ze het al jaren doet! heb dr nu bijna 2 en een half jaar en doe haar echt niet meer weg, ze heeft karakter maar daar hou ik wel van

mavantos schreef:Hier ook een United! 3 jaar en zijn sportnaam wordt Gameboy. Officieel heet hij Gijsbert. We noemen hem op stal ook gewoon Gijs. Wat erg leuke variaties geeft,hij was een beetje dik en toen heette hij holle bolle Gijs en nu gewoon Gijssie eigenwijziee.
Het is een United x Democraat en gewoon een ordinaire vos met een kuiken op zijn hoofd! Wel zit hij helemaal onder de witte vlekjes en witte haren.
Ik mag geen B starten dus we wachten nog even! Mag kiezen tot het Z1 dus misschien ga ik pas starten als hij 5 of 6 is, en dan gelijk M of Z.
)

Voor de geïnteresseerde mijn verhaal van charlie!
masja schreef:Foto's online zetten lukt me nietIemand tips?
En mooi diertje Malou! Leuk om zo aan je eerste paard te komen en verstandig om gelijk zoveel begeleiding erbij te hebben!
Succes en neem je deze aankomend jaar ook mee naar Almelo?
Kunnen onze Uniteds meeten
heb dr dus ook net ingereden gekregen. Ze kende alleen stap, draf en galop en als ze dr zin in had een rem haha. Ik denk, als ik alle reacties lees, dat ze niet de eerst united is die dr altijd flink zin in had haha. Maar ik moet zeggen dat het echt de braafste merrie is die ik ooit heb gereden. Bijna nooit bang, behalve bankjes tijds buitenritten dat vond ze niet leuk, maar nooit gezeur. Altijd braaf in de ring!
Pakte alles super snel op en ze vond het het leukst om nieuwe dingen te leren. Als ze het dan in eens snapte, fleurde ze helemaal op en deed ze echt ineens 3x zo hard dr best haha.