anonymous1 schreef:Mag ik me hier ook melden? Ik heb een 3 weken oud veulen van Gotcha! Een heel groot hengstveulen!Foto!!
He wat leuk! Ja tuurlijk! Ben heel benieuwd naar een foto [KS-ITP] K`alice v.Gotcha-utopia x keur v.Metall 11 dagen!
Naar mijn weten staat hij niet te koop. Na het afspenen gaat hij terug naar de fokker. De merrie is inderdaad van kimberly. Ben ik toch wel benieuwd wat je te koop hebt zien staan
[KS-ITP] K`alice v.Gotcha utopia x keur v.Metall. in het zonnetjeRuim 2 wekenHad ik het wel goed gezien! Lijken ze op elkaar anonymous
Ik meld me ook even door de veulens die ik van deze hengst heb gezien en zijn afstamming zit ik hem te overwegen voor volgend jaar voor onze merrie.
Ben benieuwd wat je keuze word seven![KS-ITP] K`alice v.Gotcha utopiax keur v.Metall kampioen zuidenveld!As dinsdag naar de ck ben benieuwd!
Ja ik ook hihihi Ik wil dinsdag ook die kant op rijden om eens te kijken wat er loopt kwa veulens en de pavo cup
Kijk dan ook naar ons veulen hihi. Onze merrie isnu drachtig van Gotsha. Maar we zijn er met een veulen van Fashion Hill. Nummer 92.
Volgend jaar allemaal knappe gotchasss! De fahsion hill is ook superrrr knap! Straks gaan we weer achter elkaar aan baudyh! Misschien kom ik je nog tegen marjolein ik ga na de veulen keuring wel gewoon naar huis
De uitslag is toch pas om 15.00 of ben ik nu in de war? Ik ga alle veulens als het lukt even goed bekijken
Nee kampioenskeuring is er direct achteraan bij de veulens op kwpn drenthe staat het schema met tijden