Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bebble schreef:Ik zal eerst even moeten ontdekken hoe ik hier een foto krijg![]()
Beeldmateriaal heb ik ook wel, maar dat krijg ik hier al helemaal niet op als leek denk ik....
Die van mij is in ieder geval compleet zwart, op een klein kolletje en heel klein wit randje bij haar achterbeentje. Niet heel groot, zo'n 1.65 denk ik.
danoesje schreef:Als je zoekt op don piedro (don primero x sunnyboy) moet het lukken. Zal er anders morgen eentje aan je sturen:)
( en ik ging/ga nooit op vakantie
)

Ik ben nog helemaal niet bezig met oprichting (in tegenstelling tot de verkoopfoto) omdat ik vind dat ze toch echt eerst wel een jaar, twee jaar gewoon de basis erin mogen en lekker sterk worden. Toen ik m kocht was ie twee maandjes onder het zadel ofzo, galop zat er amper op. Ben nu zelf een maand of 4 met m aan het rijden, max 3 keer per week en dan nog twee keer longe, werken aan de hand, losspringen etc. Twee dagen issie helemaal vrij maar hij gaat wel elke dag minimaal 4 uur naar buiten, in de zomer volgend jaar hele dagen het land op.
bebble schreef:Ook geen joekel die van jou dus Pandora. Hoor meer dat Don Primero's niet heel groot zijn. De moeder van de mijne is ook niet heel groot trouwens. Deze is nog steeds in bezit van mijn zwager. Wat heb jij met je merrie gereden uiteindelijk? Was ze braaf op de wedstrijden?
Ik vind het erg leuk om te lezen dat ze allemaal wat dezelfde trekjes lijken te hebben. Veel herkenning ook. Zal van de week even kijken of ik die van mij eens kan laten zien door wat foto's te plaatsen.
Eigenlijk was ze op wedstrijd zelf wel braaf, in de ring nooit een pas verkeerd gezet....maar o wee als er wat commotie tijdens het losrijden was... zwiepte er ééntje met z'n staart of ging er ergens een staldeur dicht, ging ze als een malle even bokken
Heb er zelfs 1x naast gelegen bij het losrijden voor psg
Maar goed, tussen haar 3 en 4 jaar lag ik er sowieso meer naast als dat ik erop gezeten heb, dus ik was al één en ander gewend
Heeft ze nog altijd last van trouwens...ze gaat op haar 21e nog steeds met een hengstenketting naar en van de wei...elke dag opnieuw...anders gaat ze alleen aan de kletter
Toenertijd had het digitale tijdperk hier nog geen intrede gedaan...