Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Monaparte schreef:Ik ben sinds eind september de trotse eigenaar van de inmiddels bijna 5-jarige Colton Z (Colman x Gatecrasher XX)
[ Afbeelding ]
Erg fijn paardje dat snel leert en echt een super knuffelkont!
beauXayala schreef:Hey, wat grappig, volgensmij heeft een vriendin van mij een tijd geleden Tsarina Z gereden of in haar bezit gehad.
EDIT: sorry ik heb me vergist, het was een naamgenootje die er heel veel op leek!

maar zolang hij hier nog staat leert hij super veel bij 
jammer dat hij ws. wel snel weer weg is. dynara schreef:leuk topic over zangersheide nakomelingen/afstamming
Sinds kort heb ik er ook een van Lord Byron Z (een niet zo bekende Zangersheide hengst uit Spanje)
Een 4 jarige knapperd alleen zit nog wel wat werk aan, nog erg slungelig en in de groei, maar super braaf voor een 4 jarige... zo'n braverik als 4jarige ken ik er maar heeel weinig van
Helaas kan ik niet alles houden en staat hij wel in de verkoopmaar zolang hij hier nog staat leert hij super veel bij
Alleen t weer wilt niet zo goed mee werken... GRMPF![]()
en aangezien we alleen buitenbak hebben
maar hier foto van mn knapperd
[ Afbeelding ]
TsarinaZ schreef:beauXayala schreef:Hey, wat grappig, volgensmij heeft een vriendin van mij een tijd geleden Tsarina Z gereden of in haar bezit gehad.
EDIT: sorry ik heb me vergist, het was een naamgenootje die er heel veel op leek!
haha geen probleem hoor het zou gekund hebben ik heb Tsarina nog maar sinds Augustus maar haar vorige eigenaars bereden haar eigelijk niet dus
TsarinaZ schreef:Ja hoor die van mij word 8 en schrikt nog steeds heel erg van alles ik zie het wel steeds meer verminderen dus ik denk dat ze er bijna doorheen is.
Tsarina werd doorverkocht nadat ze een jaar zadelmak was en daar heeft ze dan 2 jaar niks staan doen eten en drinken had ze genoeg maar er werd echt niet naar haar omgekeken ze was letterlijk het derde wiel aan de wagen. de andere Twee paarden werden mooi verzorgd en hadden een leuke stal maar zij niet. Je had haar moeten zien toen ik haar net had ze zag er niet uit.
Ik hoop dat ze straks met het weideseizoen was relaxter wordt!
) maar dat is nu gebeterd, ze stond onlangs zelf met een stuk plastic te zwaaien dus het zal allemaal wel meevallen!
. Eerste dag dat we hem op proef hadden is hij gelijk mee de trailer op gegaan naar de camping, volgende dag gelijk het bos in met 2 andere paarden en de dag erop alleen. Heeft vanaf dag 1 geen stap verkeerd gezet. Van de week bijvoorbeeld gereden terwijl er naast de buitenbak rijplaten het land op werden gereden. Geeft hij niks om. Maar het scheelt denk ik wel dat bij ons op stal altijd veel te doen en te zien is. Na een tijdje kijken ze nergens meer van op. 

dynara schreef:Jammer beetje stil gevallen hier
maar mijn paardje gaat goed vooruit kan nu in de galop al beetje aan de teugel, al vind hij dat heel moeilijk
heel misschien dat ik met hem een keer oefenwedstrijdje ga doen als hij nog niet is verkocht, stiekem vind ik hem een leuk paardje voor mezelf
maar hij is en blijft helaas voor de verkoop uiteindelijk alleen voor goed adres natuurlijk anders blijft hij lekker staan vind ik...
Dus thja als iemand leuk en vooral lief paardje zoekt is hij het zeker waard

maar waren wel 2x foutloos! Terwijl hij best onzeker is en best veel kan weigeren. Gelukkig ben ik zelf nu een stuk handiger in hem begeleiden en motiveren dus helemaal happy