Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mijn Santano wordt deze maand 2,5 jaar dus nog lang leve de lol en nog steeds hengst. Hij neemt zijn tijd met groeien, dus dat zal ook pas rond de leeftijd van die van jou zijn dat hij beleerd gaat worden. Hoop dat ie na zijn castratie nog een spurt gaat maken. Hij staat inmiddels wel al 'thuis', erg leuk on hem nu zoveel te zien. Ik heb hem uit de opfok gehaald omdat hij aan het wegteren was, opgehaald net voor zijn tweede verjaardag afgelopen maart en sindsdien in volpension. Dat heeft hem goedgedaan. Ook hier een koel en aanhankelijk dier

Supertrots!

Dit is ie een paar weken geleden dat ik er naast sta, niet zo'n hele beste foto, maar dan kun je een beetje inschatten. Ik ben 1.66m http://i42.tinypic.com/103hhjt.jpg (de rechter
)
mijn santano is ook niet schrikkerig, ze kijkt absoluut wel, maar ze gaat er eigenlijk altijd langs. Morgen laatste outdoorwedstrijd voor mij dit seizoen, hoop mn laatste puntjes voor de L binnen te slepen
ik zal weer eens een nieuwe foto plaatsen, hopelijk morgen een mooi plaatje. Na een zware winter begint ze nu weer mooi uit te zwaren, echt al meer paard.nu nog wat rondere billen kweken, hahah
Ik moet nog een poos wachten, dus zie graag wat jullie Santano's doen. Ik hoor vooral vaak dat het zulke fijne paarden zijn om te rijden, kan niet wachten om het zelf te ervaren. Tot die tijd, youtube
xxjamiexx schreef:@Niekje51 Wat een lief koppie heeft die van jou zeg !!!
!