Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Irma77 schreef:Wat een leuk topic dit!!! Ik heb geen afstamming van Daddy Cool, maar wel een volle broer! Hij heet Don Dalido en ik heb hem bij de fokker (schockemöhle) vandaan. Ik ben erg benieuwd of jullie paarden ook zo'n fijn karakter hebben en hoe groot ze zijn of worden, die van mij is zes jaar en 1.80!!!

Twinklebel schreef:Ik had er a even in gespiekt, mooi paard en je ziet zijn broer er wel in terug. Volgens mij spreidt Daddy Cool erg in de hoogte van zijn nakomelingen, je komt hele kleintjes tegen en hele grote....
, die heeft er genoeg, maak ik me soms ook wel eens zorgen over......Twinklebel schreef:De jouwe mag wel wat spekkies van de mijne hebben hoor, die heeft er genoeg, maak ik me soms ook wel eens zorgen over......
Wat doet die als je wat gedoseerder been geeft? Mijn merrie, de moeder van Esmee was vreselijk voorwaarts als ik stil was met mijn been, ging ik er teveel aan douwen kwam ze daar op terug. Kon beter een kort "tikje" met mijn kuit geven dan aan blijven duwen.
tja.. is het een probleem medisch, psygisch of probeert hij me uit..Tassie89 schreef:Twinklebel schreef:Een kaakbreuk? Hoe krijgt die dat voor elkaar?
Nou indd..
Twinklebel schreef:Broertje van mijn merrie heeft dat inderdaad ook gehad, gebroken kaak, ook door een in de tralies bijtactie. Heeft er overigens helemaal geen last meer van, moet hooguit wat vaker naar de tandarts omdat zijn tanden niet meer 100% recht staan.
Ja, die hangt hier ook in het groot boven mijn hoofd, is ze Boktmerrieveulen 2009 mee geworden!
Tassie89 schreef:Twinklebel schreef:Ik had er a even in gespiekt, mooi paard en je ziet zijn broer er wel in terug. Volgens mij spreidt Daddy Cool erg in de hoogte van zijn nakomelingen, je komt hele kleintjes tegen en hele grote....
Ik ook, wat een gaaf dier! Leuk joh een volle broer!
Ik zag ook dat je een Kigali had!
Twinklebel schreef:Mijn merrie is gaan staken vlak voordat haar beenblessures zichtbaar werden, achteraf dus protest uit pijn. Maar het is wel iets wat ze tegen je gaan gebruiken als iets ze niet zint, als ze eenmaal door hebben dat ze je daarmee voor tuk kunnen zetten blijven ze het gebruiken als ze iets liever niet doen.....dus ik zou zeggen eerst medische problemen uitsluiten (denk daarbij ook aan tandarts, slecht passend zadel, keertje Ostheo/fysio erbij en als dat uitgesloten is flink doorpakken...