Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En als ik m dan op de rem wilde zetten, gooide hij zijn hoofd in de lucht, en kon ik eigenlijk niks meer.. Heel lastig soms. Maar nu doet ie dat niet meer zoveel gelukkig
En als ie het nu doet, moet ik gewoon been geven en voor helemaal los laten, en dan loopt ie na een paar meter wel weer normaal.

. Ik zou ook zulke punten willen rijden in het L1 

Vorige week had ik 203 en 204 maar deze week 199 en 198 met 2x een 2e prijs.. Het is en blijft een jurysport.

Vooral de auto waar de jury in zat. Maar hij deed al ze oefeningen, met wat storinkjes bij de auto, dus aan het eind van het wijken etc. Tweede proef ging al beter, hij vond het al veel minder spannend. Alleen vielen bij mijn proef de hekjes om (ze waren nog verzwaard), dus hij schrok zich te pletter.
. En jury was erg streng (okej zo mag je niet ordelen over jury's
) waren maar 3 mensen met wp van de 14 ofzo iets. En ook gewoon 159 voor een niet eens zo verkeerde B-proef. Dus was echt super blij
* Die vindt het eigenlijk ook maar niks dat ik in de L1 ben begonnen
Ik had namelijk ook zo L2 mogen starten.*
. Had het echt niet verwacht, was voor het eerst L1.
En alle oefeningen kon ie zo super goed uitvoeren, dus als ik dat gewoon deed wat ik moest doen, deed hij ook gewoon wat ie moest doen. 

. Had er tussen in verwacht. 185 ofzo. Hij deed alles heel braaf, maar het was erg warm en had niks extra's.
. En in de tweede proef was ik eerste.