Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

muc schreef:Mijn Cantos heeft een mooi maatje, is nu ongeveer 1.63... hij wordt in Juli 3. Ik laat hem nog castreren dus hij wordt waarschijnlijk 1.65 + Voor mij hoeft die ook niet groter te worden, ik ben gek op kleintjes
Zijn moeder was trouwens een flinke merrie van 1.70. Wel was de Cantos haar eerste veulen.
muc schreef:Mijn Cantos heeft een mooi maatje, is nu ongeveer 1.63... hij wordt in Juli 3. Ik laat hem nog castreren dus hij wordt waarschijnlijk 1.65 + Voor mij hoeft die ook niet groter te worden, ik ben gek op kleintjes
Zijn moeder was trouwens een flinke merrie van 1.70. Wel was de Cantos haar eerste veulen.
rebble schreef:muc schreef:Mijn Cantos heeft een mooi maatje, is nu ongeveer 1.63... hij wordt in Juli 3. Ik laat hem nog castreren dus hij wordt waarschijnlijk 1.65 + Voor mij hoeft die ook niet groter te worden, ik ben gek op kleintjes
Heb net even in je profiel gekeken; hij is wel erg gaaf!!

Het is me opgevallen dat ze vaak kol en sneb hebben 
en ook de castatie is goed verlopen. Nu nog een paar weekjes wachten en dan ga ik hem ophalen. 
De moeder (Numero Uno) was 1.70, dus ze moet het meer van die kant hebben dan van d'r paps denk ik 

) en gelukkig bleef hij braaf de rest van de rit. Op stal aangekomen bewonderd door iedereen want het is echt een plaatje. Moet wel dringend wat aan z´n manen doen. Het lijken wel shetland manen.
Hij is trouwens wel kleiner dan ik dacht, denk rond de 1.60 m. op dit moment. Hij is nog wel heel erg baby dus ik denk dat hij nog minstens 5cm groeit. Zal vanavond eens met het touwtje systeem kijken.
) muc schreef:Ik heb gister mijn Cantos opgehaald uit de opfok.
Hij ging braaf op de trailer...... maar deed daarna één been over de voorstang en toen de tweede....niet normaal zo lening als die is. Hij stond aan twee touwen kort vastgebonden. Dat beloofd nog wat![]()
Ik was dus niet blij, hij bleef nog aardig relaxt en na een tijdje kreeg hij z´n benen weer terug. Gelukkig niets gebeurd alleen wat schrammen op z´n mooie koppie.
Daarna hem toch maar wat gegeven dat hij rustig bleef, nog korter vastgebonden met een derde touw aan de voorstang. 8 uur gereden naar huis (DE) en gelukkig bleef hij braaf de rest van de rit. Op stal aangekomen bewonderd door iedereen want het is echt een plaatje. Moet wel dringend wat aan z´n manen doen. Het lijken wel shetland manen.
Hij is trouwens wel kleiner dan ik dacht, denk rond de 1.60 m. op dit moment. Hij is nog wel heel erg baby dus ik denk dat hij nog minstens 5cm groeit. Zal vanavond eens met het touwtje systeem kijken.
Ik zal van de week foto´s maken en hier plaatsen.
(Maar eerst die manen er af)
muc schreef:Ik heb gister mijn Cantos opgehaald uit de opfok.
Hij ging braaf op de trailer...... maar deed daarna één been over de voorstang en toen de tweede....niet normaal zo lening als die is. Hij stond aan twee touwen kort vastgebonden. Dat beloofd nog wat![]()
Ik was dus niet blij, hij bleef nog aardig relaxt en na een tijdje kreeg hij z´n benen weer terug. Gelukkig niets gebeurd alleen wat schrammen op z´n mooie koppie.
Daarna hem toch maar wat gegeven dat hij rustig bleef, nog korter vastgebonden met een derde touw aan de voorstang. 8 uur gereden naar huis (DE) en gelukkig bleef hij braaf de rest van de rit. Op stal aangekomen bewonderd door iedereen want het is echt een plaatje. Moet wel dringend wat aan z´n manen doen. Het lijken wel shetland manen.
Ik zal van de week foto´s maken en hier plaatsen.
(Maar eerst die manen er af)

aangezien Cantos ook wel kleiner fokt. Ja we zijn nog met haar naar de keuring geweest omdat ze nog steeds ingeschreven stond in het veulenstamboek, en nu staat ze ingeschreven in het stamboek