..goede smid daar dan Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Needje schreef:Had ie vorige week nog zo'n last van die losse wand dan?
http://www.startlijsten.nl/website/lijs ... c3913ec86f
Aan de strafpunten te zien heeft ie idd heel wat KMs gemaakt. Extra.
uniqueV schreef:Vandaag foutloze rit in Emmen. Ik verwacht natuurlijk dat jullie dat uitzoeken en hier plaatsen. Jullie paarden winnen natuurlijk elke week, bodinus maakt gewoon trainigsrondjes. Amazone is niet nieuw maar gewoon de stalamazone wel zo handig tijdens het dekseizoen. Een goede stalamazone is goud waard!
uniqueV schreef:Vandaag foutloze rit in Emmen. Ik verwacht natuurlijk dat jullie dat uitzoeken en hier plaatsen. Jullie paarden winnen natuurlijk elke week, bodinus maakt gewoon trainigsrondjes. Amazone is niet nieuw maar gewoon de stalamazone wel zo handig tijdens het dekseizoen. Een goede stalamazone is goud waard!
) en jammer als dat meer regelmaat blijkt dan uitzondering..
evenals in de wolden, Assen, Zuidbroek, Beilen, Exloo en de vele anderen..... Ik plaats hier nooit resultaten, geen goede geen slechte.
Op commentaar wordt niet gereageerd, de loopbaan van Bodinus is te volgen via www.riekusveninga.nl besita schreef:ik vind het gewoon een kwalijke zaak dat men zijn moeilijke karakter niet wil toegeven en dat dan een deel pennybrigade gaat schreeuwen dat ze hem geaaid hebben op stal en dat ie een brave doender is . Hij is dekhengst en daar moet gewoon rekening mee gehouden worden ...zijn kwaliteit op de sprong heb ik nooit in twijfel gesteld