Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arianna1983 schreef:Grappig van die lange hals! De rex magna bij mij op stal heeft dat ook. Het lijkt wel of tie een bezemsteel heeft ingeslikt.
Hij heeft een witte vlek op zijn neus en een kolletje. Lijkt op Leon eerder in dit topic.
Bij Leon denk ik dat ook wel eens, maar ondanks die hals kan ik hem toch nog wel redelijk bij elkaar rijden.
Mijn rex magna was niet zo'n makkelijke. Onder het zadel kon het echt een draak zijn en hij had verlatingsangst. In de omgang was hij gek genoeg wel heel braaf en een klein kind kon ermee lopen. Ook in de trailer erg braaf enzo. Heb er verder een prima paard aangehad, maar met mijn 1.85 werd ik er gewoon te groot voor...
Ketaki schreef:Hofnar is een ggk zoon van rex magna.

, Geweldig karakter, paardje dat ik nooit zal vergeten. gaellehtc schreef:De bonte Rex Magna[url][http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RINADTW7.jpg/url]
Helaas grote foto, ben hopeloos hierin...

MissDesign schreef:Wie rijden er allemaal Rex Magna nakomelingen? Ik zie hem vaak als vader van de moeder terug komen hier op bokt, maar ben meer geïnteresseerd in zijn directe nakomelingen.
Ik rijd zelf een prachtige grote zwarte ruin (Rex Magna x Lucky Boy) van 20 jaar, zijn naam is Zeus (officieel I., hij heeft geen naam gekregen als veulentje). Het is echt een heel lief en eerlijk paard, heel betrouwbaar.
Hier staan wat foto's van hem;
[RT-HAW] Grote reus en kleine topper @ work
Ik ben benieuwd naar zijn (half)broertjes & (half)zusjes!

Muppett schreef:Grappig van die lange hals! De rex magna bij mij op stal heeft dat ook. Het lijkt wel of tie een bezemsteel heeft ingeslikt.
Hij heeft een witte vlek op zijn neus en een kolletje. Lijkt op Leon eerder in dit topic.

Wamhorse schreef:Ik heb een dochter van Rex Magna gehad. Helaas leeft ze niet meer. Foto staat in mijn profiel.
Maar doet het echt super goed, ze is ook wel een van de hardste paarden die ik ken.