1 ruin van 1.75m hoog. Eigen fok uit de Karla stam. Cavalier x Indorado X tollbert. L spr met enorm veel vermogen en gaat M2 dressuur starten. Geen hindernis is hem te hoog en springt altijd ongeacht de afstand..Geen makkelijke mond want hij accepteert moeilijk een bit en erg sterk. Verder goudeerlijk en dol op aandacht. Is gruwelijk slim. Hij heeft lompheid uitgevonden. Tevens keihard voor zichzelf want hij zit altijd onder de schaafwonden vooral op zijn hoofd (scarface) .
nr 2 is een 7 jarige merrie. 1.70m. Stermerrie en geslaagd voor de IBOP. M2 dressuur startgerechtigd L springen en gaat nu L SGW. Uit de Leva stam Cavalier x Beaujolais X ulster. Echt een merrie. Sensibel paard maar doet extra haar best op wedstrijd. Houdt juist niet zo van aandacht.
De 2 lijken ook niet echt op elkaar alleen zijn het beide schimmels en hebben zij een dunne voorpluk al kun je die van de merrie nog vlechten.
Ik krijg van mijn andere merrie een veulen van Advance. Een utrillo x Cavalier
en heb ik 2008 een tijdje 3 cavaliers op stal gehad maar heb de kleinste verkocht.
ze vinden hem alledrie geweldig dus aan aandacht geen gebrek. Ik kan hem wel eruit halen en alleen gaan rijden dus hij plakt niet, maar hij zoekt de paarden niet echt op.
ze vinden merrie's gewoon leuker haha 
hij wordt alleen langer, maar niet voller...