Warkant van't Gestelhof

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

llacesll

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:28

Zijn er mensen die met hun warkant puur dressuur gericht gaan?

Sandravm

Re: Warkant van't Gestelhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 16:31

Er zijn genoeg nakomelingen van Warkant die louter de dressuur op gaan.
De onze is ook voor de dressuur gefokt, maar we moeten nog wat geduld hebben. Hij is nog maar 2

Heb jij ook een Warkant?

Lieees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:22

Ik heb ook een Warkant. Mijne is echt super lief en heeft helemaal geen eenkennig karakter. Alleen de hoefsmid vindt hij nog niet zo.. was echter wel zijn eerste keer op ijzers dus wel begrijpelijk. Hij is helaas nog wel klein, rond de 1.60.

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:45

Hier meld ook iemand zich met een Warkant!
Een 4 jarige merrie van nu 1.71m, ik wil er graag mee gaan springen dressuur en eventing. Haar moeder kant is springen. Ze is erg werkwillig, lief in de omgang, niet kijkerig, zeer mooie gangen en ook echt niet éénkennig! En ook niet gemeen naar andere paarden toe! Ze is net 4 maanden max onder het zadel. Hier wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Voor meer foto's kijk maar in mijn profiel! ;)

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 11:49

Erg mooie paarden Liees en Dany94. Ze zijn ook erg veelzijdig. Zijn ze ook erg gevoelig in omgang?

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 13:31

Bedankt Dakario. De mijne is niet gevoelig in de omgang, ze is super braaf. Op deze jonge merrie heeft zelfs al een meisje van 6 op kunnen stappen gewoon buiten in het park. Ook gewoon aan de hand en in de stal is ze erg braaf en makkelijk in de omgang, ook geen problemen bij de hoefsmid en de dierenarts. Ze is nieuwsgierig naar andere paarden en mensen toe, ze houd van aandacht. Ze laat alles gewoon over zich heen komen. Ik ben daarom ook erg blij met mn meisje <3

Lieees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:33

Dankje Dakario! Die van mij is ook niet erg gevoelig in de omgang. Wel altijd in de gaten houden wat je aan het doen bent haha. Ook die van mij is super braaf onder het zadel, laat er ook mn oppaskindje van 8 op rijden die overigens pas 2x eerder in zijn leven op een paard heeft gezeten. En dat met 3,5 jaar. Warkants zijn gewoon super paardjes!

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 21:57

Toch een schop je in dit topic (als dat mag, indien niet excuses!)

Ben enorm benieuwd of er meer mensen zijn met een nakomeling van Warkant van 't Gestel hof. En degene die zich al gemeld hebben hoe het nu gaat met de paarden.

Hadice is enorm veranderd en gaat op dit moment super. Heb erg veel mee gemaakt met haar in die 3 jaar, nu enorm pittig onder het zadel en blijft in de omgang heel braaf. Ze wil heel graag voor je werken en dat werkt haar wel eens tegen. Echt qua karakter een Ferro zegt MN instructie, alles behalve een makkelijke onder het zadel, maar heeft wel echt potentie zowel in springen als dressuur!!