Niet goed of slecht, hij stond er alleen wat schraal bij. Weinig halsbespiering en ribbetjes kon je tellen, wel grote gespierde kont Dan kan je hem beter met zadel op zien.
Gefeliciteerd! Hier nog ongeveer een maand wachten
Anoniem
Geplaatst: 22-03-11 16:39
Dank je wel
Dit veulen is wat te vroeg, 10 dagen voor 11 maanden, dus een maand kan zomaar om zijn
In de folder van Nijhof stond trouwens dat Eldorado vosfactor vrij is, dus geen vosjes te verwachten van hem! Ik was dus niet echt verrast met een bruine
Gefeliciteerd met de knappe aanwinst. Lijkt me een fors veulen ondanks dat ze wat vroeg was.
Ik moet nog een week of zes wachten voor de Eldorado zich aandient. Het is geen druktemaker, ik heb hem pas gisteren voor het eerst voelen bewegen en dat was bij andere veulens van deze merrie wel anders.
Anoniem
Geplaatst: 23-03-11 10:24
Haar zus van Flemmingh was ook te vroeg en dat was toen net een mager reetje. Deze is idd beter ontwikkeld, stond ook gelijk stevig. En lenig Dit is het eerste springveulen uit deze merrie en ze springt over de bultjes hooi heen en enorm bokken, wat verschrikkelijk leuk om te zien dat het er al zo jong inzit!
En dat was precies wat ik zocht bij deze merrie die zelf wat fijn beenwerk heeft. Ben er echt blij mee! En hij lijkt goed groot te zijn.
Nicole288
Geplaatst: 14-04-11 15:22
Merrieveulen voor Upona 11 april geboren. Buurman heeft de afgelopen 6 veulens allemaal hengstjes gehad, nu dus eindelijk weer eens een merrietje! Ze is erg aanhalig en van het begin af aan helemaal niet verlegen
Inmiddels is ze uitgevouwen en al gegroeid ook, het is een leuk vriendelijk ding