Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fokfanaat schreef:tja maar als hij het doorfokt, raak je de nakomelingen aan de straatstenen niet kwijt met zo'n rapport, of ze er nou last van krijgen of niet.
fokfanaat schreef:tja dat die van jou nog nooit kreupel is geweest wil niet zeggen dat hij geen scheur in de aorta kan krijgen.
snap trouwens ook niet wat dat met het rontgenraport van kimberly te maken heeft.
fokfanaat schreef:tja dat die van jou nog nooit kreupel is geweest wil niet zeggen dat hij geen scheur in de aorta kan krijgen.
snap trouwens ook niet wat dat met het rontgenraport van kimberly te maken heeft.
idefix4 schreef:fokfanaat schreef:tja dat die van jou nog nooit kreupel is geweest wil niet zeggen dat hij geen scheur in de aorta kan krijgen.
Heel simpel, al zijn alle benen tiptop in orde, dan nog kan er een ander accidentje gebeuren, waar een paard aan dood gaat. Dat is eigenlijk wat ik er mee wilde zeggen. Soms vind ik dat de wetenschap doorslaat. Overal foto's van maken is er één van. De moederlijn vererfd ook veel, dat blijft vaak buiten beschouwing. Wordt moeder gerontgend, voor de hengst er op gaat? 'k Dacht het niet?
idefix4 schreef:Edit: De fotosessie heb ik gezien hoor! Mooie foto's, jammer dat er geen namen van hengsten bij staan. Ik weet even niet zeker of ik de goeie heb herkend. Volgens mij heeft Kimberly een kol met een witte neus? (Net als de mijne?) Als ik het had geweten, was ik zeker even gaan kijken! Waar staat ie nu?