JSCAA schreef:hebben die van jullie trouwens ook moeite met de gallop ? of is dit echt weer een livito kwaaltje?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
deb_mja schreef:die van mij is niet bang tijdens het laden, maar zodra de deur dicht is schiet ze in de stres. als je dan met de trailer gaat rijden gaat ze lopen springen en doen, als ze er uit mag ligt er op de bodem van de trailer een plas met zweet, en is ze zo nat dat ze drupt. ik denk dat manous last heeft van verlatings angst, want ze wil ook niet bij de manege weg.
groetjes deborahJSCAA schreef:janine ; dat zit er misschien ook wel in , maar het is ook zeker 50% klierderij van hem .in het begin was hij wel echt bang , steigeren idioot doen enzo , maar nu staat hij er gewoon voor met een eigenwijze kop van ik doe het lekker toch niet . elke truckje werkt 1x tot hij hem door heeft . iedereen betwijveld of hij ooit wel helemaal trailermak is geweest
JSCAA schreef:het karakter van livito ,
tja kan ik zoveeeel over zeggen haha .
-eigenwijs
-grappig
-soms best dominant (in de winter op stal valt hij soms aan mij niet hoor , en in de wei probeert hij het soms ook wel als hij zich 'hengst' voelt zegmaar .
-etterbak (soms)
-hij kan ook echt best opstandig zijn , en dan vooral in de winter of als hij iets moeilijk vind met rijden ofzo , dat laat hij ook zeker merken , en in de winter is het ook echt een stuiterbal haha . steigert gelijk als ie het er niet mee eens is , maar hij heeft zo ook zn goede momenten !
-maar het is ook echt zo'n goedzak ! ik zou echt niet weten wat ik zonder m moet![]()
-en verder is het gewoon een enorme knuffel![]()
dit is zn kleur als hij geschoren is , en eigenlijk ook zn normale zomervacht maar hij begint alweer haar aan te maken hoezo koukleum![]()
Janine1985 schreef:Tijdens het rijden wilde ze nog wel eens bokken, meestal deed ze dat als ik wilde aanspringen in de galop. Maar dat was toen puur uittesten. In het begin van het rijden van haar, had ze hier namelijk nooit geen last van.
En als ze buiten haar streken had, was het puur stokstijf blijven staan en gewoon niet verder willen lopen, wat je ook deed.
Ik heb officieel nog 1 week vakantie, maar ze zijn aan het renoveren in ons huis. Dus plak er nog een weekje aan vast
Het lijkt mij het handigste om het dan wel in een weekend te doen, op een zaterdag ofzo. Want na mijn vakantie moet ik waarschijnlijk weer werken. Dus dan heb ik doordeweeks geen tijd.
Groetjesdeb_mja schreef:ja, nous ziet inderdaat altijd spoken in bosjes, maar daar heeft ze als ze op de weg rijd geen last van. heel vreemd. en daar hebben lang niet alle paarden last van, helaas, is toch echt iets van nous
.wat voor streken had ze dan? bokte ze ofzo? heeft ze hier nog nooit gedaan.....
ik heb nog anderhalf week vakantie, dus je kan binnenkort best komen, maakt mij niet uit wanneer, moet je mij dat maar even zeggen. kan alleen op zaterdag, en volgende week woe. en do. niet. kan op het moment niet rijden, want ze is kreupel. moet eerst naar de hoefsmid voor speciale ijzers. maar weet niet nog niet wanneer die komt.
groetjes deborah
JSCAA schreef:dat is bij livito ook het probeem soms. Hij is linksom makkelijk te rijden alle oefeningen die ik vraag doet hij. Rechtsomook lastiger maar gaat ook steeds beter. Op t moment mag ik zelf niet rijden door een gekneusde rug dustijdje aan de longe dan merk ik rechtsom denk ik ook veel verschil
Janine1985 schreef:Het maakt mij niet zoveel uit wanneer we gaan afspreken.
Misschien kun jij een paar datums aangeven wanneer jij kan. Dan kunnen wij ons daar denk ik wel op aanpassen
deb_mja schreef:hee,
kunnen jullie e.v.t. ook een andere zaterdag binnen kort?
of is dat erg moeilijk????
ik heb een neefje gekeren en mijn oom en tante wonen best verweg....
mijn ouders hebben geregeld dat we daar volgende week zondag heen gaan...
maar als het erg moeilijk word, ga ik gewoon niet met hun mee.
groetjes deborah
Janine1985 schreef:Ik kan ook best wel op een zaterdag binnenkort! Het lijkt me voor jou
ook wel leuk als je je neefje kunt gaan bewonderen!
Maar ik weet niet of dat _jwl_ ook past? Ik pas mij gewoon op jullie aan
Groetjes Janinedeb_mja schreef:hee,
kunnen jullie e.v.t. ook een andere zaterdag binnen kort?
of is dat erg moeilijk????
ik heb een neefje gekeren en mijn oom en tante wonen best verweg....
mijn ouders hebben geregeld dat we daar volgende week zondag heen gaan...
maar als het erg moeilijk word, ga ik gewoon niet met hun mee.
groetjes deborah
deb_mja schreef:hee,
wanneer en hoelaat gaan we het over nieuw afspreken????
ik kan op zaterdag wel, maar heb dan van half 4 tot half 5 les. ik weet niet of het zo leuk is om dan te komen...... ik kan ook wel op een zondag. en eventueel ook wel doordeweeks 's avonds.
groetjes deborah