Nakomelingen Equador (voltaire x joost)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 15:07

Afbeelding
Afbeelding
Mijn EquadorXFerro
:)

Roosje911

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 15:17

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dit is mijn 6 jarige equador x kelvin

magriet

Re: Nakomelingen Equador (voltaire x joost)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 09:47

even off toppic maar ik vind de laatste foto niet zo vriendelijk uitzien. paard verder wel

Roosje911

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 17:09

oke naja ik had al pb gestuurd met de vraag waarom niet hoop je zo wel te bereiken :?

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:09

Oh sorrie, pb vergeten te beantwoorden.
Ik houd niet zo van dat paarden met hun mond open lopen

Roosje911

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 10:10

ow oke
hij was met die foto nogal aan het kauwen;)

kitbits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 11:08

@Roosje911, dat is ook het enige wat je zou kunnen zeggen over de foto. Net even op het verkeerde moment genomen. :+ Jonge paarden willen nou eenmaal wel eens op het bit knauwen. Maar het ziet er verder totaal niet onvriendelijk uit, ik zie geen spanning.
Ik vindt dit dan ook pure onzin!
Dit soort opmerkingen zou ik maar ter zijde schuiven of zelfs laten temmen.
Dit moest ik even kwijt.

Maar goed nu verder on-topic; Ik was al geabonneerd op je topic omdat ik ook een Equador had. Eigen fokprodukt en tot haar 5de in mijn bezit.
Zie bij veel Equadors dezelfde uitdrukking. Vooral ook de Equador x Ferro. Op de eerste foto zie ik nog niet zoveel overeenkomsten maar die tweede is echt sprekend.
Ik heb nog haar dochter een Mille Ramiro x Equador en dat is twee druppels water haar moeder, dus daar zal toch ook nog wat Equador invloed in terug te zien zijn.

Hierbij nog een foto ter illustratie (de linker is de Equador):
Afbeelding

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:31

Ok was me even bij ingeschoten dat het nog een jong dier was. Spanning zie ik inderdaad ook niet. Alleen die open mond viel me gelijk op. Maar ik wil absoluut niet zeggen dat je er verkeerd mee omgaat of zo. een tem vind ik ver gaan maa ja ieder zijn mening

Roosje911

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 10:49

@Kitbits
ik zie ook niet veel overeenkomsten
maar ze hebben wel de zelfde gezichts uitdrukking
trouw & lief

_____
ik heb zelf ook positief nieuws over mijn equadortje
heb hem van de week laten scannen, vanwege het met regelmaat terug komen van op slot slaan knieen
foto's waren positief moet veel gaan galoperen op lange stuk en bochten terug naar draf, en moet voor het rijden peperzalf op de knieen maseren

Phantom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:45

Ik heb ook al 10 jaar een hele fijne Equador die ook nog eens uit een hele goede moederlijn komt. Echt een heel fijn paard met heel leuk vrolijk karakter en veel beweging en uitstraling. Ik heb er Z1 mee gereden een een vriendin van mij Z2. Wegens gezinsuitbereiding heb ik te weinig tijd voor hem, daarom staat hij helaas nu te koop. Maar van mijn kant niks dan goeds over Equadors!!

Ik voeg een link in waar jullie foto's kunnen zien, het lukt me nog steeds niet om zelf foto's te plaatsen... :-). http://dieren.marktplaats.nl/paarden/35 ... 3D%3D&df=1

Trouwens, hebben jullie equadors ook zoveel looplust? Van een echte equador kenner begreep ik dat dat typisch is voor equadors.

Roosje911

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 16:23

Phantom schreef:
Ik heb ook al 10 jaar een hele fijne Equador die ook nog eens uit een hele goede moederlijn komt. Echt een heel fijn paard met heel leuk vrolijk karakter en veel beweging en uitstraling. Ik heb er Z1 mee gereden een een vriendin van mij Z2. Wegens gezinsuitbereiding heb ik te weinig tijd voor hem, daarom staat hij helaas nu te koop. Maar van mijn kant niks dan goeds over Equadors!!

Ik voeg een link in waar jullie foto's kunnen zien, het lukt me nog steeds niet om zelf foto's te plaatsen... :-). http://dieren.marktplaats.nl/paarden/35 ... 3D%3D&df=1

Trouwens, hebben jullie equadors ook zoveel looplust? Van een echte equador kenner begreep ik dat dat typisch is voor equadors.

ja daar heeft die van mij ook last van.
soms erg vervelend i.v.m mijn school soms is hij namelijk net een raket na een paar dagen stil staan door school

:O ik bekeek net je marktplaats artikel , ze lijken best veel op mekaar kwa uiterlijk en karakter

Roosje911

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 19:02

geen equadortjes meer?? |(

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:56

Looplust zeker! Daarnaast heeft ie onder het zadel een enorme will to please. Hij vindt het werk heel leuk, en gaat ook graag op wedstrijd, dan groeit ie echt. Aan de hand vindt hij zichzelf vooral erg grappig en probeert hij iedereen te plagen. Echt een clown. Super leuk karakter!

Phantom schreef:

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:58

kitbits schreef:
Maar goed nu verder on-topic; Ik was al geabonneerd op je topic omdat ik ook een Equador had. Eigen fokprodukt en tot haar 5de in mijn bezit.
Zie bij veel Equadors dezelfde uitdrukking. Vooral ook de Equador x Ferro. Op de eerste foto zie ik nog niet zoveel overeenkomsten maar die tweede is echt sprekend.
Ik heb nog haar dochter een Mille Ramiro x Equador en dat is twee druppels water haar moeder, dus daar zal toch ook nog wat Equador invloed in terug te zien zijn.

Die uitdrukking is echt hetzelfde he! Viel me bij meer al op. Heel rustig en vriendelijk.

pien80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 19:51

Ik heb ook een equador merrie van 11 jaar.
Het is een equador x zuidhorn. Ze loopt m1 dressuur en voorheen L springen, maar door een peesblessure start ik haar niet meer in het springen.
Ik zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen maar moet ik eerst uitzoeken hoe dat moet...

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:37

Roosje911

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 08:46

Leuk beesie:D

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 09:31

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 07:37

wij hebben ook een Equador :)
een 5jarige ruin die nu een paar maand onder het zadel is, begin volgend jaar willen we hem gaan uitbrengen in de dressuur :)

dit is hem, samen met mijn zus
Afbeelding

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:09

Oehoe! Ik heb me ingeschreven voor de wachtlijst van oefendressuur, volgende week vrijdag! Word duimen draaien!

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:21

MI1990 schreef:
een 5jarige ruin die nu een paar maand onder het zadel is, begin volgend jaar willen we hem gaan uitbrengen in de dressuur :)

Leuk paard!
Wel grappig, jouwe stond ook niet achteraan bij het uitdelen van de hoofden ;)
Die van mij is ook gezegend met een behoorlijk hoofd.
Is die van jou ook zo vriendelijk en werkwillig?

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:22

RCHLLKE schreef:
Oehoe! Ik heb me ingeschreven voor de wachtlijst van oefendressuur, volgende week vrijdag! Word duimen draaien!

Spannend! Wel laten weten hoe het gegaan is hè!

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:34

Yess schreef:
MI1990 schreef:

Leuk paard!
Wel grappig, jouwe stond ook niet achteraan bij het uitdelen van de hoofden ;)
Die van mij is ook gezegend met een behoorlijk hoofd.
Is die van jou ook zo vriendelijk en werkwillig?

hij is wel werkwillig maar hij heeft zeker grapjes onder het zadel :)) maar voor de rest is het een heel fijn paard om mee te werken, heel slim ook :) Zijn jullie equador's dat ook?

Roosje911

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 19:03

Ja, slim is ie zeker, en werkwillig ook maar een nadeel daarvan is dat ie snel heet is

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:11

Nou, vandaag me eerste les met Pala gehad, AMEN!! D'r ging een wereld voor me open! Wauw, ging zó goed! Zit nog na te smilen :D!! Eigenaresse en instructrice waren ook supertrots :D!!