Zo alles is weer geregeld. Morgen wordt Liberty (Elcaro) weer geinsemineerd met Ziesto en rond 17 juni gaan we Waula (Gribaldi) ook insemineren met Ziesto.
Vorige maand zijn twee van mijn merrie's geinsemineerd met Ziësto. Eentje in drachtig, nu 28 dagen De volgende gaan we zondag laten scannen, nu duimen dat het ook bij haar heeft gepakt.
joycejj
Geplaatst: 25-06-10 21:59
Om dit topic toch een beetje in leven te houden, ben ik afgelopen woensdag weer even wat plaatjes wezen schieten van Esperon. Hij is nu 13,5 maand en 1.55m De kwaliteit van de foto's is niet geweldig.
Ze wordt maandag twee Ik heb haar nog niet gemeten, maar schat haar iets boven de 1.60. Die van jou is dus een stukje groter!
taaltjuhh
Geplaatst: 15-10-10 23:34
op mijn hyves staan foto's van de paarden van me baas die ik verzorg. hij heeft 2 nakomelingen van ziesto en nu ook een merrie drachtig van ziesto(xvoicexgoodtimes). 1 van de andere nakomelingen gaat dit jaar voor de hengstenkeuring, is een ziesto x goodtimes. zijn benieuwd hoe hij het gaat doen.
Lilliputter
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-13 23:04
Even weer wat leven in het topic, aangezien ik erg benieuwd ben naar de Ziësto nakomelingen en of hij komend jaar ter dekking komt.
Geen idee of hij dit jaar ter dekking komt. Ik heb een 3 jarige merrie van Ziesto (x Polansky). Heel fijn dier! Ging eigenlijk voor een andere merrie kijken, maar haar mentaliteit sprak me heel erg aan!