Ik zal kijken of ik nog een foto kan maken van mijn Rubinero jaarling ( staat met zijn achterwerk hoger als moeder die 1m68 is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
danamuts schreef:ik ben al begonnen, en over een weekje of 2 wordt ze zadelmak gemaakt. Dan plaats ik snel foto's
benweg schreef:danamuts schreef:ik ben al begonnen, en over een weekje of 2 wordt ze zadelmak gemaakt. Dan plaats ik snel foto's
Wat leuk! En hoe is ze in de omgang nu je met haar aan het werk gaat? Pakt ze alles goed op?
Die van jullie beginnen tenminste al op echte paarden te lijken - stel ik mij zo voor -, dus die mogen best op het WorldWideWeb verschijnenIk moet het echt nog hebben van een paar "lucky shots"
benweg schreef:@danamuts
Leuk! Ben heel benieuwd hoe dat verder gaat. Heel toevallig heb ik het daar gisteren met mijn zus over gehad. We waren namelijk aan het bedenken hoe de mijne zich zou gaan gedragen met inrijden. Zij dacht precies hetzelfde: bij nieuwe dingen superbraaf, want hij is nergens bang voor en erg meewerkend, maar als de lol eraf is en meneer gaat zich vervelen dan gaat ie grapjes maken. Herkenbaar?