newt: Wat een ontzettend leuk dier! Wat een super halsje zit erop zeg!
Het kan maar zo zijn dat het het type is dat zomaar uit uitelkaar kan spatten. De moeder van onze Van Gogh heeft dit trouwens ook, dus ik hoop niet dat die van ons het teveel heeft
.
diehdieh: Onze Van Gogh is ook vrij klein. Nou moet ik zeggen dat de moeder ook niet bijzonder groot was. Ik weet niet hoe hij zich verder zal ontwikkelen. Wel is alles van moederskant ook laat rijp, dus zal me niks verbazen als deze ook wat meer tijd nodig heeft.
Of het typisch is voor de hengst durf ik daarom ook niet te zeggen.
Jouw paardje is dus nog volop aan het ontwikkelen. Vind hem erg leuk. Wat een schattige kleine oortjes heeft hij.
rowo: Onze ervaring is ook dat hij geen maat doorgeeft. Waarschijnlijk zit je dus wel goed, al blijft het afwachten 
Jammer dat er niet veel met deze hengst gefokt wordt. Wij hadden in 2008 een merrie die niet drachtig werd van Van Goh. Aan het eind van het seizoen daarom met een andere hengst geprobeert (Ustinov) en dat was in één keer raak.
taraq: Leuk paardje hoor. Over het karakter: Die van ons heeft ook een heel vriendelijk karakter, maar was als veulen wel echt heel duidelijk hengst. Hij is niet saai in ieder geval.
Als ik jullie verhalen zo lees, heb ik er echt zin in dat die van ons ook naar huis komt. Altijd leuk om met jonge paarden aan de slag te gaan!