hihien ik vraag regelmatig foto's, en ga ook kijken als ze wedstrijd heeft, ze heeft tot nu toe alleen FNRS gestart, maar iedere keer 1e of 2e. En nu gaat ze KNHS starten, dus dat is wel heel leuk.
Maar zij gaat ermee dressuren.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hihi
? 
) en ben dus bang dat ik dan niet goed met de sprong mee kan komen en hem dus stoor met mijn handen/ zit of dat ik zelf een luchtsprong maak 

met roepnaam Puk, echte naam en afstamming : Zhite beam, nu 5 jaar oud, plm. 1.62 hoog, Garanco x Rossini x LeValBlanc x Makelaar.

Stephaniiee_ schreef:Bokker Angel___ heeft een garanco! Is een vriendin van meZal haar even tippen over dit topic
Springen vind ik geweldig, en dat heb ik nu 1 keer met haar geprobeerd! Verder ben ik bezig met het buitenrijden. We moeten hierbij nog wat meer vertrouwen in elkaar vinden, maar we zijn op de goede weg!
Renske_W schreef:Hier nog iemand met Garanco('s) op stal!
We hebben een Garanco × Nelson × Heemraad op stal.
Een 16 jarige merrie. "vroeger" Z dressuur geweest, toen een aantal jaar niet meer gereden. En sinds afgelopen winter weer opgepakt!
Niet door mij maar door een pensionklant bij ons.
Meet Lania
Duidelijkere foto heb ik niet.
Uit Lania hebben we nog 2 nakomelingen op stal staan een 6 jarige Gribaldi × Garanco ruin.
Daar ben ik nu L1+17 mee, na de kampioenschappen gaan we dan ook over naar het L2!
Wedge
En dan hebben we nog een 4 jarige OO-Seven × Garanco merrie staan.
Deze heb ik van de winter op een thuis wedstrijd gestart, maar de teller staat nog op B+0
Momenteel rij ik haar eventjes niet, ze gaat namelijk 1 juli mee naar de keuring.
Ace
Ik dacht dat het uitproberen was (het was vorig jaar en ze was 4) dus toen ik de volgende dag les zou krijgen om haar even flink door te pakken, kwam de aap uit de mouw, ze was kreupel. Waarschijnlijk heeft ze langer pijn gehad, maar is ze toch doorgegaan met lopen en uiteindelijk barstte de bom. Na een rustperiode heb ik haar weer opgepakt en op haar nieuwe stal met heel veel rust (en super hulp) het vertrouwen weer gewonnen. Puk was bang maar ik ook.
), maar als ik zie hoeveel kilometers we al in de bossen hebben gereden en hoeveel er nog komen, dan is ze voor mij een wereldpaard. En tja, ik hou wel van een paard met een beetje pit, een braverd vind ik ook niks, er moet uitdaging in blijven zitten en elke overwinning is meegenomen

).
) en echt in het verzet doet ie nooit. Soms heeft ie wel eens een dag dat ie geen zin heeft denk ik, vergeleken bij normaal doet ie dan misschien iets minder zijn best maar laat het nooit helemaal afweten, maar ach daar kan ik wel mee leven, heb ook wel eens gezin.

Dan sprong ze ook ineens opzij ofzo.