Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ook weer even gestapt. Ze is erg braaf, super leuk!

Sky_As schreef:IK zal me ook maar even melden...ook ik heb een Hemmingway merrie. stamboeknaar Sherifa.
(Hemmingway x Bustron x Bentley)
Veel haar inderdaad, superlief en toch wel het nodige bloed.
Waarschijnlijk ga ik haar dit jaar dekken met Johnson.
jiehaaa schreef:Sky_As schreef:IK zal me ook maar even melden...ook ik heb een Hemmingway merrie. stamboeknaar Sherifa.
(Hemmingway x Bustron x Bentley)
Veel haar inderdaad, superlief en toch wel het nodige bloed.
Waarschijnlijk ga ik haar dit jaar dekken met Johnson.
Wat heeft jouw merrie een bijzonder (geschoren) vacht! Of is het gephotoshopt? Hahaha, wat grappig!

Kwam er pas na de tijd achter, haha, ze reageerde alleen iets beter op mijn beenhulpen. 

11 jarige ruin.

)
Genaamd Amalia (HemmingwayxZemeta) was vroeger onhandelbaar. ze is 2 jaar geleden al eerder beleerd maar door rugproblemen gestopt. toen een tijd voor de kar gelopen en nu haar rug sterk genoeg is since een half jaartje weer onder het zadel. haar karakter is goed! lief knuffeldier. eerder beet ze nog wel behoorlijk maar wij denken dat het negatieve aandacht was. onder het zadel leert ze snel en we hebben een goeie klik. wel moet je consequent met haar bezig zijn want als je even niet oplet doet ze om onder het werk uit te komen bokken op de plek