Nakomelingen van gomel ox

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Re: Nakomelingen van gomel ox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 19:54

Wat leuk dat je het nu weet!:D

Ik ben ook op zoek naar een paardje dat vroeger van mij is geweest. Het een een zwarte en heeft bloed van een draver. Het was een e-pony en is nu denk ik rond de 10 jaar. Het was een hele lieve pony alleen kon niet zo goed galoperen.

We hadden haar verkocht aan iemand, en gingen daar af en toe kijken. Hij had haar doorverkocht een Mandy's ponyplezier, daar gingen we ook af en toe kijken, en een keer dat we weer eens gezellig gingen kijken hoe het met haar ging knden we haar niet vinden. Toen we het aan de eigenaar vreogen zei ze: Ze is verkocht! En toen wij vroegen waarheen zei ze: Ow, weet ik niet, ergens in ijmuiden. Ik dacht echt dat ik dood ging. En vanaf dat moment zoek ik haar. De reden tot verkoop is omdat wij nog neit zoveel ervaring hadden met rijden en zij te moeilijk was voor ons. Maar als ze nu te koop staat heeft me moeder me beloofd haar te kopen omdat zij dat lieve beest ook graag terug wil. En als we alleen maar weten waar ze is en dat ze het goed heeft heb ik daar geen problemen mee...

Clasine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:33

Hallo!
nou dan zal ik ook maar even reageeren :Y)
het gaat idd erg goed met Ghalid, we zijn erg goede maatjes en hebben nu 7 winstpunten in de L1.

ik herken de dingen die hier worden gezegd. ik vind ook dat ze een erg lief, intellegente uitstraling hebben.(en dat zijn ze ook!)

hier is een foto van zn hoofd
Afbeelding

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:53

Wat leuk dat je reageert. Ik vind dat je een erg mooi paardje hebt! :D

Clasine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:34

Bedankt! jij ook!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 20:57

Ieder paardje wat ik tot nu toe heb gezien is erg mooi! Maar dat paardje van Clasine lijkt niet echt op Geryon! Wie is de moeder en wat voor ras?

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 21:12

Het enige is kleur verschil,galtid heeft de kleur van zijn moeder.
Zijn moeder is sjakila volgens mij,volgens mij nrps,google maar eens op karima stal karima denk dat je wel afbeeldingen vindt.

Edit link van de moeder http://www.geocities.com/stalkarima/Sjakila.html

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 21:26

Heey! Ja, de kleur, maar ook de vorm van het hoofdje lijkt niet op geryon. En ik ga nu kijken!

Edit: ik heb het gezien! Wat een leuke merrie!

1979tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 10:58

hey clasin wanneer heb je weer wedstrijden als het in de buurt is dan kom ik wel een keertje kijken lijkt me lijk om jullie weer eens tezien doe je de gr aan je ouders ps ik zie de fotos wel tegemoed komen gr tamara
Clasine schreef:
Hallo!
nou dan zal ik ook maar even reageeren :Y)
het gaat idd erg goed met Ghalid, we zijn erg goede maatjes en hebben nu 7 winstpunten in de L1.

ik herken de dingen die hier worden gezegd. ik vind ook dat ze een erg lief, intellegente uitstraling hebben.(en dat zijn ze ook!)

hier is een foto van zn hoofd
Afbeelding

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 11:36

Oke:P Maar zijn er nog meer mensen met nakomelingen gomel ox?

Clasine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:42

er is nog een topic over nakomelingen van gomel ox. ik denk dat je het wel vind als je bij zoeken kijkt.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 13:00

Echt? Oke wat leuk ik ga nu kijken!

Edit: Ik heb er veel topics over gezien, maar geen foto's..

gigelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:36

He,
ik heb ook een Gomel en is inmiddels al weer bijna 17 lentes jong!
Ik heb hem al 15 jaar in mijn bezit.
Helaas zijn mijn foto's van mijn profiel af.
Zal eens kijken of ik wat nieuwe kan plaatsen.
Natuurlijk ook een vos, maar met een grotere bles dan de meeste foto's die voorbij gekomen zijn.
Vier witte voeten en erg knap! (al zeg ik het zelf ;) ;) )
300% betrouwbaar, maar nog steeds dezelfde streken als vroeger.
Hij is niet alleen mijn pony waar ik alles mee geleerd heb, maar ook naast mijn dochter mijn dierbaarste bezit.
Heb ook nog een paard waar ik veel van hou, maar Gigelo is speciaal!!!!
75% arab, 25% welsh
Moeder Light Feet komt uit Hamad ox, maar die ken ik verder niet. Jij toevallig wel?
Verder staat hij ingeschreven bij het NRPS stamboek.

Leuk om lekker te kletsen over een hengst die ik altijd interresant heb gevonden!! :D :9k

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 12:16

Heey
Wat leuk dat jij er ook eentje hebt! Mijn pony heeft 1 wit voetje en die is binnen oplopend. En hij heeft nog een voetje met een stip op zijn kroonrand. Geer is ook 75% arabier en 25% welsh (K). Geer is niet zo knap hoor!:P Behalve als hij zijn arabier opzet (weet neit hoe ik het anders kan zeggen!XD) Die staart in de lucht en zijn nek in een boog en word 10x zo dik! En dan gaat ie altijd steigeren en hij steigerd als black beauty! Geer is dus niet zo betrouwbaar maar hij heeft wel een super karakter! Geer is ook een NRPS in het stamboek. En hij is met zijn vorige eigenaar bestgaand rijpony geweest van 2005 volgensmij! Maar mij lukt dat niet hoor!XD Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n mooie hengst als Gomel gezien heb!

FennavanDam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:28

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:31

Leuke pony! Qua manier van lopen en de gezichtsuitdrukkingen zie ik er veel van die van mij in terug. :))

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 01:10

Geweldig om mijn berichtjes in dit topic terug te lezen.

Leuke pony heb je! Herken die van mij er dan weer niet zo in, maar op zich het vorm hoofdje vanaf ze zijkant dan weer wel haha. Lekker vergezocht :D