Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VDWhorses schreef:Veel achtergrond informatie over Junior STV is te vinden op de VDWhorses site. Hier zijn een paar links die specifiek Junior STV betreffen.
http://www.vdwhorses.net78.net/presentations/JuniorSTV.html
en
http://www.vdwhorses.net78.net/articles/junior.html
Veel plezier er mee!
Mvg,
Jan van de Wiel
's-Hertogenbosch
Odieta schreef:@midfields.. Nou idd had het al gezien !! Leuk hoor !! die junior zijn imago moet een beetje opgekrikt worden.. het zijn misschien niet de makkelijkste... maar dat is geen 1 paard.. maar wel goud eerlijk en extreem lief !!!
unoxpup schreef:hey hallo,
ik heb ook een junior stv nakomeling
junior x sadenio.
helaas heeft die van mij hoefkatrolontsteking en heb ik veel met hem afgezien qua castratie.
het is een ontzettend lief beest van ruim 1.80 hoog (moeder was 1.87) en natuurlijk ook een schimmel.
hij heeft van mij de bijnaam knuffelpony gekregen.
had graag met hem de wedstrijden in gegaan maar door de HKO is dit er toen niet echt vn gekomen, al loppt hij nu met aangepast beslag super.
met rijden kan het af en toe een ontzettende draak zijn en hij is liever lui dan moe.
heb met zadelmak maken en dergelijke nooit geen problemen met hem gehad, altijd super braaf.
helaas weet ik niet hoe ik hier een foto moet plaatsen, dus geen foto van hem
filou schreef:Zo wat leuk ineens zoveel nakomlingen erbij!
Orlando, leuk dat je even een foto van Junior zelf plaatst! Wat lijkt mijn paard toch op zn papa.
Je zei een tijdje geleden dat er daar ook veel nakomelingen van Junior op stal staan, heb je daar toevallig al wat foto's of meer info van?
Jaimyliefje, Ik moet eerlijk toegeven dat ik jou paardje niet heel erg veel weg vind hebben van de rest. Misschien dat vaders toch iets meer invloed heeft gehad als moeders kant! Het is wel een leuk paardje om te zien, daar niet van
Odieta, ookal is jou paard bruin, vind het koppie er toch weer uitspringen hoor!
unoxpup, het zou leuk zijn als het je lukt om een foto te plaatsen! Wel grappig dat jou paard weer liever lui dan moe is, mijn paard wilt juist graag werken, doe hem er geen plezier mee om hem een week stil te laten staan of tijdens het rijden geen oefeningen te vragen. Hij wil juist heel graag voor je werken!
Junior zelf mag inderdaad wel weer is in de spotlight komen, beetje reclame zou niet verkeerd zijn