helaas heb ik besloten om baricello te verkopen, de klik met het rijden is er echt niet. voor de rest is hij een schat maar waarvoor ik hem heb gekocht gaat niet lukken. ik ben zelf rijtechnisch niet zover om hem erdoor te rijden, en aangezien hij toch een beetje verwend is in zijn leven, past hij toch niet zo goed bij mij als dat ik dacht. (voor vragen graag via pb)
Helloo Florencio lovers! Hier ben ik weer even, heb vaak nog wel meegelezen maar niet meer gereageerd haha. Malibu, k heb je pb gestuurd! Ik Ken je Flo..
Klopt Cindy, maar ik ging ook nog verkeerd rijden daar. Zo dom!!! en had nog een paar grote fouten ook.. (een 3 en 3 keer een 4 :-( ) maar toch was ik dik tevreden voor de eerste keer, heb thuis de knoppen er ook nog niet op dus kan dan niet verwachten in de preof dat hij het wel doet natuurlijk..
Hoop voor je dat het droog is xsander, waar moet je heen?
AJM
Geplaatst: 23-06-12 23:09
Woo super gedaan @romygic! Ga deze week ook maar eens een startkaart aanvragen. Denk dat we er wel klaar voor zijn. @kaaaren Is er al reactie van Hans Peter of heeft hij het te druk met CHIO?
Succes Xsander! Dat is lekker op tijd idd.. Ik zie jou welles staan op de startlijst haha!
Romanoff
Geplaatst: 24-06-12 13:11
@ malibu; wat jammer. Hoe is hij verwent kwa rijden? Als ie zn zin niet krijgt dat hij dan in protest komt of??
@ romy; jammer vnt verkeerd rijden en die 3&4, maar verder wel mooie punten toch voor n 1ste keer Z?
marsmars
Geplaatst: 24-06-12 18:06
Hey, ik meld me ook weer even. op 1 of andere manier was het topic weg uit mijn lijst. Ik heb vandaag mijn L1 afgesloten met de finale van de Almelose Ruiterdagen. We hebben hem gewonnen met 203 en 204 punten . Onderstaand mijn topper . Over 2 weken gaan we ons debuut maken in de L2.
Wauw marsmars, dat is gaaaf! mooie deken ook Altijd al een keer daaraan mee willen doen, maar het valt altijd in de periodes dat ik nog gewoon naar school/college moet
Nee het is niet mijn paard. Ik verzorg hem wel en ben groom op wedstrijden!
Floris is erg eigenwijs en pakt alles met zijn mond vast wat hij kan vinden! Op wedstrijd vind hij heel veel dingen eng en dan duikt hij mrt zijn voorhand naar beneden en draait om. Zo heb ik er al een paar keer af gelegen in het bos!
@ Kim; Niet om het een of ander hoor, maar ik vind die rijfoto nou niet echt prettig om naar te kijken.. Zit wel een vurige kop op volgens mij, kwa zn uitdrukking alleen al
Mijn wedstrijd ging niet heel goed.. Helemaal mijn eigen schuld! Was vorig weekend van vrijdag tot maandag in denemarken, dus had helemaal niet gereden dat weekend.. Toen heb ik maar 3 dagen ofzo gereden voor deze wedstrijd..
Toen we er eenmaal waren, eerst even wat warms gedronken.. en toen opgezadeld.. heerlijk in de regen, en wat was meneer druk! had ongeveer maar 10 minuten los gereden (eigen schuld ook weer) Nou eenmaal in de proeven waren er bijna geen paarden in de banen door vele afmeldingen. En mijn meneer vind het niet zo leuk om in zijn 1tje te lopen terwijl hij in de verte allemaal paarden ziet.. dus hij zal helemaal niet op te letten, hele groffe fouten gemaakt! Had 174 en 187.. viel me nog wel mee trouwens!
Oja de wedstrijd was in Vinkega. 8 juli gaan we naar Meppel toe, dan gaan we even knallen!!!!