Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sharkj

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:25

Ja ik kan altijd bij haar gaan zitten/ liggen! Tenzij ze wat hoort rammelen wat op eten lijkt want dan staat ze gelijk op :') heel aandoenlijk. Alleen meestal is er niemand met camera in de buurt , gelukkig had ik een keer me camera bij me en toen heeft een vriendin een foto gemaakt.
Afbeelding

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:44

Ouh das lief!! Die 2x dat het lukte bij mij, was er toevallig net iemand en die heeft dat toen ook gefotografeerd :)
Was op kerstochtend <3

Afbeelding

Afbeelding

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 23:21

Oooh.. jaloers! Mijn paard ligt haast niet.. en als ze al ligt, dan kan ik niet in de buurt komen.. ze is de alpha merrie dus staat vaak te waken bij de kudde.. en als ze ligt dan staat haar "echtgenoot" ernaast te waken en staat ze direct op..

Vanavond al gevlochten en de boel klaargezet voor morgenvroeg. Heb besloten er morgen goed aan te gaan rijden... ik sta nu nog gewoon in de middenmoot en verwacht jiet meer dat ik geselecteerd wordt voor de kampioenschappen dua ga nu gewoon met meer lef rijden en kijken hoe dat uitpakt ;)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 06:24

Leuk is hè als je lekker bij je paard kan gaan liggen :) in haar box tref ik haar ook wel eens slapend aan ,staat ze ook niet op.

Fancy is ook wel een dominante merrie , maar ze staat gewoon met 1 maatje wat Tot nu toe heel goed gaat. Die gaat geen confrontatie met haar aan :') dus ze ploft gewoon neer wanneer ze wil.

Succes vandaag keshia!
Ik ben ook al wakker haha.. word zo opgehaald. Ga met oud stalgenootjes naar het chio hun rijden daar met een team en ik ga fotograferen. Heel leuk om een keer te doen , alleen wel beetje vroeg :')

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 07:22

Wat een onwijs herkenbare foto's van Zealous .. Hudson kijkt precies zo als ik een camera in Mn hand heb hahaha, of kijkt ie leuk ..kijkt ie de andere kant op :')
Lief die lig foto's , Hudson ligt niet vaak , tenminste ik tref hem nooit liggend.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 10:00

Succes Keshia!

Men Halo kan ook zo dommig kijken op foto's. Mijn instructrice verkoopt kaptooms en ze wilde verschillende kaptooms fotograferen op verschillende paarden.. allemaal oren naar voren behalve Halo.. En toen ik met brokjes ging rammelen kwam hij op de brokjes af maar oren... Ho maar.. banketstaaf :+

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:28

Vandaag heeft de fotograaf op concours weer mooie foto's gemaakt. Ook foto's van mijn nieuwe hoofdstel en atent paard.. dus ben heel benieuwd!
Zit ik gisterem te vertellen dat ik nooit bij mijn paard kan zitten als ze ligt, en vandaag, tadaa! Haha jammer van de mislukte selfie :') .Afbeelding

Mijn fjord moest ik even goed bekijken.. die leek wel dood hahaha
Afbeelding

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 18:22

Princes, zou bij de mijne ook geen nut hebben :+

Ah das leuk Keshia :D en hoe ging het vandaag??

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:01

Het ging goed! Ik rij in zo'n enorm sterke kring, dat ik er maar rekning mee houd dat ik nooit bovenaan eindig haha.. vandaag was ik 12e van de 26.. met een nette 186 punten.. ik had fijn gereden, ik wist waar mijn verbeterpunten lagen, en was het compleet eens met de jury. 1 punt meer en ik was gelijk 8ste geweest geloof ik, dus dat stuk zat echt dicht bij elkaar. Tevreden dus :)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:13

Ah das super!! Altijd leuk als je op 1 lijn zit met de jury :)

Volgende week gaan we eens op verplaatsing rijden, kwestie van het wat spannend te houden :D wedstrijden beginnen te lonken.....

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:03

Leuk die foto's van erbij zitten enzoo :)

En keshia mooi dat je een goed gevoel had vandaag bii je wedstrijd !

Vandaag ff foto's gemaakt bij een crosles van een vriendin.
Had nieuwe lens dus ff uit testen was voor mij de 1e x zo foto's maken

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:26

Fijn keshia dat je voor je gevoel goed gereden heb en het met de jury eens ben. Soms zijn de deelnemers inderdaad zo sterk dat je gewoon weet dat het er niet in zit. Gewoon voor het beste gaan en ervan genieten!

Vandaag bij de zuid Holland cup op het chio geweest ,was er vroeg en toen we aankwamen was er ook echt nog vrijwel niemand. Wel fijn voor het inrijden. Helaas voor mij als fotograaf de zon precies aan de verkeerde kant van het terrein :') in de losrijbaan kon ik er nog mee uit de voeten maar bij de proeven zelf was het lastig omdat ik anders de paarden van slag zou maken haha.

Maar jeetje zeg voor zo'n grote organisatie was alles echt bar slecht geregeld! :') verkeerde kant opgestuurd, staat niks aangegeven , moet een bos door zonder te weten waar je moet zijn... moet je ergens een hek door achter een paar struiken maar staat echt niemand om dat aan te geven. En ga zo maar door.

Morgen gaat een vriendinnetje van mij weer even wat foto's schieten van mij en fancy. Toch leuk om weer even te hebben nu we weer iets verder zijn :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:29

Wauw dat is idd wel bar slecht ja !

Jaa leuk ! Wel ff showen dan he :)

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:07

Afbeelding

Tadaaa daar zijn wij... potdikkie... wordt weer een foto bestellen! Haha

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:22

Oeh mooi koppie heeft ze zeg !

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:34

Jaaa zou ik ook bestellen, heel knappe foto!!! <3

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:21

Wat een super leuke foto Keshia!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:53

Die is inderdaad heel leuk! Gefeliciteerd Moniek met je prijzen en punten! Daar kan je mee thuis komen :)

Leuke foto's die liggende paarden. Vos ligt tegenwoordig languit te slapen terwijl m'n ruin de boel in de gaten houdt. Kan er ook gewoon bij gaan zitten. Kreunt ze nog een keer extra :') ze heeft het zoooo zwaar. Terwijl ze nog steeds op rust staat -:(- staat nu al een maand stil (op het land en in de paddock)
Inmiddels zijn we er denk ik wel achter waar ze die kneuzingen vandaan heeft... ze slaat echt gigantisch hard tegen de boxdeur aan. Zelfs snachts sloeg ze nog tegen de wand aan.... en dan zo hard dat degene die boven de stallen woont (niet dezelfde stal) er snachts wakker van wordt.
Gelukkig met hier en daar wat problemen aangeven een andere stal gekregen met buitenluik waar ze aandacht krijgt van alle kindjes die langslopen (knuffelkont is het wel) en het personeel die meedenkt waardoor we haar nog maar 1x tegen de muur hebben horen slaan. En dat was toen ik mijn andere paard wat te eten gaf.

Met zuslief nog wat discussie of ze weer beweging kan krijgen want ze loopt wel goed op zachte bodem maar niet op harde bodem. Er is niks stuk dus mij lijkt dat ze op zachte bodem gewoon weer wat beweging kan krijgen, zus niet mee eens dus morgen maar even veearts om advies vragen :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:09

Aah wel fijn dat jullie er achter zijn waardoor het kwam ! Hopen dat het nu zo is opgelost :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 13:11

Klinkt als een gevalletje Hudson Vibabu.. Hudson deed precies hetzelfde.. staat nu in een grote box met maar aan 1 kant een paard en nu is het minimaal.. hij had regelmatig zn hakken open of een dik been :(

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 18:18

Gelukkig zijn jullie er achter wat de reden is vibabu , dan kan er wat aan gedaan worden. En een buitenluik is nou eenmaal heeerlijk! Hopen dat ze er nu dan mee stopt.

Foto's maken vandaag was niet echt top haha.. Fancy besloot natuurlijk precies vandaag een zwaar puberale bui te hebben. En toen ik boos werd en haar er door wilde hebben werd ze naast puberaal ook nog eens heet. Zitten wel wat leuke foto's tussen , maar voor mij persoonlijk zijn ze niet representatief omdat ik vaak me eigen in de strijd moest gooien :') hierdoor was mijn houding niet wat het normaal is. Zal straks even wat laten zien haha.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:40

Hahaha herkenbaar Shark. Ik zag vandaag de foto's die tijdens de wedstrijd gemaakt zijn afgelopen zaterdag... helaas van de 2e proef waarin hij dus wat zenuwachtig was.. :roll:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:13

Vind het er toch netjes uit zien moniek! :o Knap setje!

Hier een paar van Fancy , geen pro kwaliteit. Vriendin van me gewoon even met mijn camera geschoten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:17

aaah moniek ik vind hudsie zoo cool!! <3

Wauw ook knappe fanc!!! loopt toch wel fijn hoor vind ik.

Vandaag met adje een x wat gesprongen.
Phoee voor mij was dit pas de 2e x in dit jaar weer verder dit jaar niet gesprongen en adje heeft ook weinig ervaring.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:42

Dankje remke! Ze kan inderdaad heel fijn lopen , en ook vandaag zaten er echt wel fijne stukken tussen. Maar af en toe heeft ze gewoon van die dagen dat ze het je gewoon erg moeilijk kan maken om het eruit te rijden :')

Ziet er leuk uit het springen! Ik ben helaas niet zon held :')