[***] schreef:Ik ook nietEn dat kleine ook niet
![]()
Mijn 2 jarige is de afgelopen 2 maanden flink gegroeid
Ze staat in het gras en is eerder wat te rond dan te dun
Mijn 3 jarige is bijna constant te rond

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
steflyn schreef:Mijne lijkt eigenlijk al een klein miniatuurdressuurpaard van 1m58.
Al wat gespierd, (van achter die shet een hele dag te rennen denk ik) ik zie nog wat ribben, maar niet extreem, wel nog is mijne echt nog klein![]()
Waren jullie charmeurs op jonge leeftijd ook al enorm slim? Mijn 2j is denk ik het slimste jonkie dat we ooit al gehad hebben. Dat wordt fijn!
Totje5mei schreef:steflyn schreef:Mijne lijkt eigenlijk al een klein miniatuurdressuurpaard van 1m58.
Al wat gespierd, (van achter die shet een hele dag te rennen denk ik) ik zie nog wat ribben, maar niet extreem, wel nog is mijne echt nog klein![]()
Waren jullie charmeurs op jonge leeftijd ook al enorm slim? Mijn 2j is denk ik het slimste jonkie dat we ooit al gehad hebben. Dat wordt fijn!
Nou onze charmeur is soms zo lomp als een olifant haha, soms hartstikke vervelend maar hij bedoeld het goed.
wiranda schreef:Onze He's Charming aan het werk (geboren 3-2-2012). Eerst 3 weken gelongeerd met alleen halster en later singeltje. Na 3 wk stilstaan nu weer opgepakt en hoofdstel erom en zadeltje erop. Dit is 2e keer t zadel erop en voor t eerst met beugels
Zirano schreef:[ [url=m/PKQoWZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een kleine indruk van de wedstrijd van vandaag. Gently had het erg moeilijk met 15 man inrijden in een bak van nog geen 20 x 40 is moeilijk voor een jonkie en dat gaf hij even zo aan. We gingen naar deze wedstrijd voor ervaring en dat is super gelukt. Dus niet gestart maar wel heel veel geleerd