Nakomelingen van charmeur

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:00

[***] schreef:
Ik ook niet :o En dat kleine ook niet :D
Mijn 2 jarige is de afgelopen 2 maanden flink gegroeid
Ze staat in het gras en is eerder wat te rond dan te dun

Mijn 3 jarige is bijna constant te rond :') Maar nu hij aan het werk is zal het wel wat minder worden hoop ik!

Zirano

Re: Nakomelingen van charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:17

Wij ook niet Gently was eigenlijk al behoorlijk af. Wordt deze week 4

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:25

Mijne ook!!

Alizeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:32

En de mijne ook :D hah!
Is momenteel ook te vet. Was op zn 3 ook al erg 'af'.

sc1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:59

Mijne lijkt eigenlijk al een klein miniatuurdressuurpaard van 1m58.
Al wat gespierd, (van achter die shet een hele dag te rennen denk ik) ik zie nog wat ribben, maar niet extreem, wel nog is mijne echt nog klein :')

Waren jullie charmeurs op jonge leeftijd ook al enorm slim? Mijn 2j is denk ik het slimste jonkie dat we ooit al gehad hebben. Dat wordt fijn! }>

Totje5mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:46

maudenmarc schreef:
Die van mij is echt al heel ontwikkeld. Ik herken dat schrale etc helemaal niet.

Ja hier hetzelfde, spieren zitten er al lekker op! Hij staat op basis biks, zonder supplementen.

Totje5mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:48

steflyn schreef:
Al wat gespierd, (van achter die shet een hele dag te rennen denk ik) ik zie nog wat ribben, maar niet extreem, wel nog is mijne echt nog klein :')

Waren jullie charmeurs op jonge leeftijd ook al enorm slim? Mijn 2j is denk ik het slimste jonkie dat we ooit al gehad hebben. Dat wordt fijn! }>

Nou onze charmeur is soms zo lomp als een olifant haha, soms hartstikke vervelend maar hij bedoeld het goed.

sc1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:50

Totje5mei schreef:
steflyn schreef:

Nou onze charmeur is soms zo lomp als een olifant haha, soms hartstikke vervelend maar hij bedoeld het goed.

Oh neen, mijne is verdorie heel slim. Maakte gisteren wat drama en begon in paniek naar achter te lopen aan de lounge en ik zag daar best een grote opstapbak achter hem staan en dacht al "ojee daar gaat die lekker opknallen!" maar neen hoor netjes draaien voorbij die bak en weer in achteruit.. :') Wordt fijn in de toekomst om hem te rijden.

wiranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:07

Onze He's Charming aan het werk (geboren 3-2-2012). Eerst 3 weken gelongeerd met alleen halster en later singeltje. Na 3 wk stilstaan nu weer opgepakt en hoofdstel erom en zadeltje erop. Dit is 2e keer t zadel erop en voor t eerst met beugels
Laatst bijgewerkt door wiranda op 04-06-15 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:09

wiranda schreef:
Onze He's Charming aan het werk (geboren 3-2-2012). Eerst 3 weken gelongeerd met alleen halster en later singeltje. Na 3 wk stilstaan nu weer opgepakt en hoofdstel erom en zadeltje erop. Dit is 2e keer t zadel erop en voor t eerst met beugels

Pakt hij het goed op? Wat een mooie naam trouwens! Echt origineel! :j

wiranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:11

Grrr wil filmpje erbij doen maar krijg t er niet bij volgens mij. Wat doe ik fout (op telefoon??)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:14

wiranda schreef:
Grrr wil filmpje erbij doen maar krijg t er niet bij volgens mij. Wat doe ik fout (op telefoon??)

Linkje van youtube hier plaatsen?

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-15 16:25

Hoi

Hierbij mijn 4 jarige paardje. Moddervet is ze niet maar er komt een beetje vlees op.

misterA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:51

Figaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:55

sc1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 10:14

Hey iedereen,

Bij ons op de pensionstal wordt er al een hele poos steevast op dinsdag, parelli les gegeven. Ik als dressuurruiter had al lachend even gevraagd of ik niet eens mocht meedoen met mijn 2 jarige charmeur die recht uit de opfok kwam. Veel leerlingen van die dame waren er niet dus ik mocht meedoen. :')
Hierbij wat foto's

Eerst beetje geruststellen, was namelijk ook eerste keer in die enge buitenbak!

Afbeelding

Ok, dan waren we van start gegaan; Eerst was het aanleren van die persoonlijke ruimte en dat ze aan de kant moesten gaan bij het geven van druk. Ging allemaal heel goed, wel mocht ik mijn jonkie niet belonen met een wortel.. >;)

Afbeelding

Dus ging ze het even overnemen maar dat vond die niet echt fijn, dus ging hij maar in ezelmodus.. _O-

Afbeelding

Vaak stonden we beiden ook met onze mond vol tanden te kijken naar de andere, we waren namelijk ook het enige niet parelliduo.

Afbeelding

Op het einde hebben we ook ontdekt dat ons fotogeniekheidslevel ook samenligt, wat vaak resulteert in nog een grappige blooperfoto

Afbeelding

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:37

Afbeelding
Dit is een kleine indruk van de wedstrijd van vandaag. Gently had het erg moeilijk met 15 man inrijden in een bak van nog geen 20 x 40 is moeilijk voor een jonkie en dat gaf hij even zo aan. We gingen naar deze wedstrijd voor ervaring en dat is super gelukt. Dus niet gestart maar wel heel veel geleerd

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 07:10

Zirano schreef:
[ [url=m/PKQoWZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een kleine indruk van de wedstrijd van vandaag. Gently had het erg moeilijk met 15 man inrijden in een bak van nog geen 20 x 40 is moeilijk voor een jonkie en dat gaf hij even zo aan. We gingen naar deze wedstrijd voor ervaring en dat is super gelukt. Dus niet gestart maar wel heel veel geleerd

Zeg he dat los je even mooi op! Hier ben ik dus altijd schijtsbenauwd voor hè, aangezien ik er een keertje onder heb gelegen doordat het paard (door mijn schuld?) zijn balans verloor en ik daardoor een van het hoefijzer een scheur van net boven mij oog tot halverwege mijn schedel heb gehad.

Vind het knap dat je het zo kan zien en ermee kan omgaan.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:05

Mijn dochter is echt zo super relaxed op zulke momenten. \ben niet trots hoor. Het is echt een bok of steiger moment en hup daarna doorgaan

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:24

En ik hoorde dat dit gedrag wel eens voorkomt bij een jonkie. Maar hij is verder echt super relaxed.

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 20:25

Heb ik ook gehad bij een andere.. die wist echt niet wat hem overkwam op wedstrijd, ging gigantisch omhoog en daarna nooit meer gedaan!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:26

daarom dit is ook echt de eerste keer. Hij heeft het in het verleden op 1 wedstrijd gedaan maar dat kwam absoluut omdat eht zadel niet goed lag. Nu een ander zadel en ook nooit meer gedaan. Dit was echt te veel voor het mannetje

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 22:29

Overprikkeld dus net als bij kinderen krijg je het dan terug in het gedrag .

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:55

Ja hoor was absoluut geen bozigheid oid. Hij heeft echt een super karakter. Dt was over de top. Hij begreep er niets van dat hij met inrijden continue op de rem getrokken werd omdat er weer een ander paard hem de weg af sneed

salitka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:58