Die malle Hudson loopt tijdens zijn M1 debuut naar 205 en 201 punten en 2 x een eerste plaats De eerste proef was zo fijn, hadden zelfs een 8 en een 9 voor de middendraf gedeeltes knappe jongen is het toch.. 2e proef werd hij een beetje zenuwachtig ik zou niet weten waarom maar die was voor Mn gevoel een stuk minder..
Ik heb mijn nieuwe hoofdstel ook binnen en vind hem echt heel gaaf staan.. kwaliteit valt me niks tegen.. het is geen topkwaliteit, maar de afwerking vind ik nog prima te doen. De neusriem twijfelde ik erg over omdat ie 5.5 cm breed is, was bang dat dat te grof werd voor het minihoofdje van mijn paard. Die draagt maat cob, bijna op het kleinst, en de neusriemen moeten altijd minimaal 4 gaatjes bij geprikt worden haha.. maar ik ben er blij mee! Morgen meenemen op wedstrijd!
Super gaaf moniek! Gefeliciteerd! Gaat nu bij mij ook wel kriebelen eens te gaan starten , maar nog even geduld totdat me stalgenootje zover is. Ken ik ook nog eventjes oefenen
Ziet er netjes uit remke
Ik heb momenteel aardig wat met fancy te stellen leuk dat paard lief goed in haar fel zit. Maar ze maakt het mij er niet makkelijker op. Om te zeggen dat ze de boel steeds verder uit gaat dagen en dondersgoed weet hoe ze mij kan pakken. Moet inventief zijn in het oplossen en er maar aan wennen volgens me instructie hahaha... Ze heb zelf ook zo'n soort paard en die blijven wel dingen zoeken. Yeeeey hehe..
__PrinCes
Geplaatst: 03-06-17 20:25
Netjes moniek, gefeliciteerd!
Sharkj, fijn zo'n merrie
moniek21
Geplaatst: 03-06-17 20:26
Netjes Remke ,.
Wat goed dat je hoofdstel bevalt Keshia , succes morgen
Stoute Fancy
Qleke
Geplaatst: 03-06-17 21:16
Proficiat Moniek!!! Das pas een debuut!
Haha Sharkj, daar leer je veel van
Leuke filmpjes Remke, hij lijkt wat lui
[***] staat ook goed met zn kopstukje, heb wel een frontriem moeten bijkopen want die was toch iets te saai och die extra 50 euro who cares? heb fototje genomen maar [***] is verre van fotogeniek.. oren naar voor? Nee naar achter is beter ga zien om hem derop te krijgen..
En succes Keshia!!
Qleke
Geplaatst: 03-06-17 21:26
Zielige [***] echt jammer dat ie zo lelijk op de foto staat want hij is echt knap in het echt
Haha qleke hij vind zichzelf ook best zielig geloof ik...
Qleke
Geplaatst: 03-06-17 21:37
Ja erg he, moet je weten dat ik ervoor stond te zwaaien met mn arm en op een hoog stemmetje [***] aan het gillen was, nu was dat plots geeeen probleem, denk dat het mss te intimiderend was, hij is dat niet gewoon van mij Kheb echt nog een lelijkere foto, zou ik hem posten? Vond die best grappig...
Qleke
Geplaatst: 03-06-17 21:43
Int echt heeft die zo'n mooie dikke hals en lieve oogjes echt geloof me en ik heb een fotoshoot gepland binnenkort, leuk
Sharkj
Geplaatst: 03-06-17 21:43
Lelijke foto's zijn altijd grappig
Qleke
Geplaatst: 03-06-17 21:56
Haha Sharkj echt he heb ook echt een idiote van op de wei vorige week..
Haha wat een houding ook Fancy houd zich heel rustig op de wei, zonde van je tijd om te gaan rennen terwijl je ook gras kan eten.
Paddock overigens ook.. Waarom zou je je druk maken
Qleke
Geplaatst: 03-06-17 22:15
Haha heb je er al eens bij kunnen gaan liggen? Is mij nog maar 2x gelukt bij hem.. [***] moet altijd effe de benen strekken op de wei! En eergisteren was het weer raceje met het paard naast hem.. [***] kan dus echt niet tegen zijn verlies, ik vind dat geweldig, heeft ie van mij