marije1987 schreef:Weet iemand trouwens of de Sydney's op rontgenfoto's vaak goed of slecht zijn? Ik heb nu een 'goeie', maar was wel benieuwd of hier meer gegevens over zijn..
Ik heb ook een goede op de foto!
Kan zo de oceaan over!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marije1987 schreef:Weet iemand trouwens of de Sydney's op rontgenfoto's vaak goed of slecht zijn? Ik heb nu een 'goeie', maar was wel benieuwd of hier meer gegevens over zijn..
Zooist schreef:marije1987 schreef:Weet iemand trouwens of de Sydney's op rontgenfoto's vaak goed of slecht zijn? Ik heb nu een 'goeie', maar was wel benieuwd of hier meer gegevens over zijn..
Ik heb ook een goede op de foto!
Kan zo de oceaan over!
Zooist schreef:Spannend!
Zandy ging vandaag weer super!
Morgen mag ie even bijkomen en vrijdag gaan we live voor de baasjes!
mee
kan niet wachten op de foto's
Zooist schreef:Spannend!
Zandy ging vandaag weer super!
Morgen mag ie even bijkomen en vrijdag gaan we live voor de baasjes!
Dat is een New Forest merrie en uit haar hebben we Zandiego gefokt (Zandy heeft ook nog 2 oudere zussen, maar dat zijn wel volle forresters).
(gestyled door mijn zusje) über penny meld zich
.

morgen meer
RZDLover schreef:Hee marije, wel toevallig. Ik keek even in je profiel en zag dat je een pony hebt (of gehad, heb even niet alles gelezen) die afstamt van Anydale Nico. Zandiego's moeder stamt daar ook van afDat is een New Forest merrie en uit haar hebben we Zandiego gefokt (Zandy heeft ook nog 2 oudere zussen, maar dat zijn wel volle forresters).
) daarvoor liep ze M2 en M springen geloof ik. We hebben haar vorig jaar verkocht (17 jarige leeftijd, omdat we er nog een paard bijkregen en we niet alles kunnen houden
) en ze is nu met pensioen en dient als leerpony. We hebben met haar gefokt en ik reed ook wedstrijden met haar af en toe. Het is een pony met een vrij lastig karakter met rijden, maar wel schaapmak
.

(nee, nog niet op commando
) 
uiteraard strak gestyled bij de nieuwe beenbescherming
(zusje is verantwoordelijk voor de styling)

Hoopte zo dat ze goed was, is een erg mooi paard om te zien, goede maat, goed bewegen en goed springen, ideale leeftijd en fijn papier.. Kon niet beter!

??