Ja echt heel sneu is het .. ook omdat we het niet aan zagen komen dat het om zn hart ging .. hij ademde wel raar en leek wat apathisch maar ja het was ook enorm warm .. en hij zweette heel erg .. dus ik dacht dat hij bevangen van de warmte was ...
pientjuhlove
Geplaatst: 28-05-17 19:22
@ Qleke: ik heb hem sinds eind oktober maar pas december echt wat met hem gaan doen. Wilde eerst alles laten controleren als tanden en osteopaat enzo.
Jeetje Moniek wat naar zeg! Zo snel al overleden, vind 11 jaar nog erg jong. Mijn merrie is onderhand al 16, ik denk dat ik spontaan in een depressie zou raken als mijn paard zo plotseling overlijd....
Wat een leuk hoofdje heeft hij pientjuh! Ben er benieuwd naar meer foto's!
Ik wil graag dit hoofdstel bestelle http://hypostore.nl/premiera-latina-zwa ... tails.html ook vanwege de anatomische vorming en ik heb een hekel aan de keelriem... Maar heb gelezen dat je er niet mee mag starten. Dood zonde ! Heb er gister wel iemand mee zien rijden in mijn klasse. Maar je kan denk ik uitgebeld worden als je geen keelriem draagt. Weten jullie hier iets van?
Ohh jeetje moniek dat moet wel even schrikken zijn geweest! Zou ik niet graag mee maken.. met dit weer denk je inderdaad eerder aan oververhitting oid.
Leuk koppie pientjuh! Lachen ook zo met dat touw over ze oor.
Heb ook onwijs zitten twijfelen over dat hoofdstel! Vind hem ook echt prachtig en met fancy haar grove kaak zou het best fijn zijn zonder keelriem. Maar sinds ik andere kwaliteit hoofdstellen heb vind ik premiera ineens erg tegenvallen (heb er al een hoofdstel van)
Ik zou het niet bestellen.. zou het risico niet willen lopen hihi..
Ik heb van de week dit hoofdstel besteld nadat mijn paard het voroge gesloopt heeft.. ben benieuwd naar de kwaliteit.. kostte namelijk geen drol haha..
Ik heb altijd zwart onderlegd gehad.. omdat ik paarden met een bles had.. nu een paardje met een donker hoofd met 3 witte haren.. dan vind ik dat wel mooi..
Ik ken de eigenaresse van Nika , het is oké kwaliteit
Qleke
Geplaatst: 29-05-17 08:41
Haha lief hoofdje Pientjuh
Ik heb ook net een kopstuk besteld zou normaal deze week binnen moeten zijn, is een stubben vanwege het zachte leer en [***] zijn overgevoelig huidje vond het ook gewoon klassiek en mooi, geen tralala eraan! Ik vind een wit onderlegd hoofdstel vaak prachtig bij paarden, maar durf het me zelf niet aanschaffen
Ga binnenkort een fotoshoot doen met [***] ik vind dat zo fijn! Heb de afgelopen weken paar stappen gezet met mn houding! Ongelooflijk hoe [***] derop reageert, hij loopt geweldig als ik in balans zit!
Hihi moniek. Ik verwacht ook geen passier kwaliteit hoor.. ben ik ook niet waard.. ik ga niet zo heel zuinig met mijn spullen om.. zo zet ik mijn paard ongeveer 3x per week met een hoofdstel op de trailer.. en nu was ik ook niet heel rouwig om mijn vroige hoofdstel van profirider.. die had ik ook maar voor 35 euro gekocht Maar een beetje bling vind ik wel leuk..
Haha remke, leuk dat het jou ook opvalt. Dat vond ik zo leuk aan de foto ook.. dit is echt tosha. Als ik wat moeilijkere oefeningen vraag krijg ik gelijk dat lipje.. opperste concentratie! En zodra ik klaar ben met de proef en even bij wil kletsen met de voorlezer laat ze altijd de spanning eraf door met haar lippen te klapperen alsof ze ook praat. Hebben er nog altijd lol om
Qleke
Geplaatst: 31-05-17 11:55
Dat is idd een heel chique foto Keshia! Zou ik ook bestellen haha ja is leuk als ze zoiets aparts doen he [***] trekt vaak één neusgat op niet zo flatterend als haar lipje, maar ook wel komisch