Cindy dan ga jij ook naar Boerakker Ik ga met mijn andere paard heen.
Mijn Flo staat heerlijk in het land. Ze is lekker aan het groeien in de breedte zoiezo Ze zal ook wel nog iets de hoogte ingaan. Ze was nog overbouwd kont stonds nog aardig hoger.
ik heb vandaag voor de 3e keer los op barrie gereden. ben er gisteren zo op gestapt, had hem eerst gelongeerd en toen bedacht van ik pak het zadel en stap er op en zien wel wat er kan gaan gebeuren. nou hij deed het superbraaf, had een kwartiertje gereden. Vandaag weer hetzelfde gedaan en voelde verder goed. gaat dus echt de goede kant op. het is nog niet perfect dat weet ik. mijn vriend heeft het ook een stukje gefilmd en ik vond het nog meevallen voor de 3e keer.
hallo allemaal ! ben er weer! met mijn paardje en mijgaat het super goed! @kaaren heel leuk filmpje en wat een mooie stallen!!! alle andere super goeie punten! binnekort is er bij ons 2 daags concour dat heet nootdorpse dresuurdagen! misschien leuk om daar aan mee te doen
Fleur_BC
Geplaatst: 05-06-12 14:39
ik bedoel een 3 daags concour! 17 18 en 19 augustus! leuk om er een weekendje van te maken!
Ik wil wat foto's plaatsen.. maar wil niet. Je moet toch eigenschappen en dan die tekst kopieren en dan tussen haakjes doen? Maar heb google chrome, nu wil het niet meer :S.. Weet iemand nog een andere manier?
Romanoff
Geplaatst: 06-06-12 21:53
Gewoon het linkje dan opent de foot in nieuw venster
Ik laat ook weer eens wat van me horen. Hier weer wat foto's van Bently. Ik heb haar sinds eind December en wat ben ik blij met haar. Heel vriendelijk, altijd vrolijk, wel een eigen willetje en een tikketlje dominant